برنامه های ایام الله دهه فجر در شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام شد

برنامه های ایام الله دهه فجر در شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام شد
(چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰) ۱۴:۴۳

دبیر ستاد دهه فجر شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن تشریح برنامه های این ستاد، محور و شعار برنامه ها را "انقلاب اسلامی ؛ آغاز بیداری اسلامی" اعلام کرد.

به گزارش نیپنا، سید مجتبی موسوی شاد با تاکید بر وحدت رویه شرکت های پتروشیمی در برگزاری برنامه های مصوب در ایام مبارک دهه فجر، گفت: برنامه های دهه فجر امسال با مد نظر قرار دادن ارزش های دینی و اخلاقی، با اهداف افزایش امید و نشاط، پویایی و تجدید قوای نیروهای انقلابی و تقویت همبستگی و وفاق ملی، تقویت روحیه خود باوری و جهادی تدوین شده است.
دبیر ستاد دهه فجر شرکت ملی صنایع پتروشیمی، افزود: امسال نیز کارکنان و صنعتگران پتروشیمی در مناطق مختلف کشور چون سالهای گذشته، همگام با هموطنان عزیز کشور در هرچه با شکوهمند برگزار شدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مشارکت فعال و پرشوری دارند.
وی با بیان اینکه همزمان با ورود حضرت امام (ره) به ایران، مراسم و آئین های دهه فجر در پتروشیمی به طور رسمی آغاز می شود، خاطر نشان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر همایش سراسری مدیران و بسیجیان صنعت پتروشیمی روزهای 12 و 13 بهمن ماه در ماهشهر برگزار می شود.
موسوی شاد، در خصوص برنامه هایی که در این ایام برگزار خواهد شد، افزود: تجدید میثاق با آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی و معمار انقلاب اسلامی (ویژه تهران) ، جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور همکاران و خانواده های ایشان، مراسم ویژه تجلیل از خانواده های شهدای صنعت پتروشیمی در ماهشهر و مراسم غبارروبی از مزار شهدا از برنامه های ستاد دهه فجر امسال است.
وی گفت: به منظور برگزاری مراسم ها و آئین های دهه فجر در سطح خانواده ها، مسابقه های فرهنگی مختلفی برگزار خواهد شد که از جمله می توان به  مسابقه نقاشی ویژه فرزندان کارکنان در مقاطع ابتدایی، مسابقه عکاسی ویژه فرزندان کارکنان در مقاطع راهنمایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی با عنوان "جلوه های ویژه در راهپیمایی 22 بهمن سال 90" به صورت سراسری و در سطح ملی در بین خانواده کارکنان صنایع پتروشیمی در کل کشور، اشاره کرد.
استقرار پایگاه انتقال خون، برگزاری نمایشگاه دوران انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه های ورزشی در رشته های مختلف ویژه کارکنان (در سطح بانوان و آقایان)، مسابقه و طرح سوال اینترنتی به صورت روزانه، پخش سرود و فیلم های انقلابی، درج بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در سربرگ تمامی نامه های اداری، ارائه گزارش عملکرد مدیران و مسئولین از برنامه های مصوب ستاد دهه فجر شرکت ملی صنایع پتروشیمی در ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی