پیام مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت دهه مبارک فجر

پیام مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت دهه مبارک فجر
(یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰) ۱۴:۱۲

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) و آغاز سی و سومین بهار افتخارآمیز و شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام ا... دهه مبارک فجر و تقارن آن با میلاد مسعود پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را خدمت همه همکاران عزیز در صنعت پتروشیمی و خانواده مکرمشان و مردم شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
خدای بزرگ را شاکریم که توفیق مرحمت فرمود تا در پرتو رهبری پیامبرگونه آن امام عزیز و سفر کرده و خلف صالحش، رهبر عزیز انقلاب ، 33 سال با برکت همراه با عزت، سرافرازی آزادی و استقلال را طی نموده ایم و در حال سازندگی و توسعه همه جانبه کشور برای رسیدن به قله های بلند پیشرفت و تعالی و سرآمدی هستیم.
امروز در هر بخش از ایران اسلامی از جمله در حوزه صنعت ارزش آفرین پتروشیمی، زنان و مردان فداکار و استوار و فرزندان آینده سازش کمر همت به آبادانی کشور بسته اند و این ویژگی بارز انقلاب ماست که خودباوری را به همه اقشار ملت و سطوح جامعه هدیه داده است.
امروز شاهدیم که به فضل الهی، آرمان‌های حضرت امام (ره) که صدور انقلاب بوده است، در جای جای کره خاکی جوانه زده و در حال شکوفایی است و "بیداری اسلامی" در دل همه کشورهای اسلامی منطقه جوانه زده است. این افتخار انقلاب است که ملت های آزاده در مسیر آزادی خواهی و احیای هویت اسلامی خویش از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته و در راه سازندگی و توسعه جوامع بشری و پاسداشت کرامت انسانی رو به پیش هستند.
امروز هم که دشمنان ، بیش از پیش به نقش هدایت و روشنگری انقلاب اسلامی ایران و تاثیر آن بر جوامع اسلامی پی برده‌اند ، همه تلاش خود را معطوف ضربه زدن به نظام و کشور ما کرده و سعی دارند با بازی‌های تبلیغاتی و فشارهای همه جانبه جریان توفنده انقلاب را در مسیر حرکت خود متوقف کنند اما همانطور که همه تلاش‌های آنها در زمانی که نهال این انقلاب تازه به ثمر نشسته بود ناکام ماند، امروز هم که این نهال به درخت تنومندی تبدیل شده‌است به فضل الهی، با حضور رهبری مقتدر و حضور پرشور مردم عزیزمان باز هم برنامه‌های شیطانی دشمنان این کشور و نظام ناکام خواهد ماند و باز هم این مردم عزیز ایران اسلامی هستند که به فضل الهی پیروز خواهند شد.‌
 در پایان باردیگر این ایام خاطره انگیز  را گرامی داشته و ارج می نهم و به همه همکاران عزیزم در صنعت پتروشیمی و خانواده مکرمشان صمیمانه تبریک عرض می نمایم و یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشته و از خدای بزرگ خواهانم که توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزشهای متبلور در خط روشن ولایت مطلقه فقیه حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای را به همه ما عنایت فرماید و این توفیق را داشته باشیم که پاسداری شایسته برای این نظام اسلامی بوده و انشاء الله به فضل الهی آن را به صاحب اصلی اش، حضرت ولی عصر (عج) بسپاریم .
موفق و پیروز و سربلند باشید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
عبدالحسین بیات - بهمن 1390

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی