تقدیر از پیشکسوت نمونه صنعت پتروشیمی

دومین گردهمایی کارآفرینان برتر مهندسین پلیمرو شیمی برگزار شد

دومین گردهمایی کارآفرینان برتر مهندسین پلیمرو شیمی برگزار شد
(شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۰) ۱۵:۳۰

دومین گردهمایی کارآفرینان برتر مهندسین پلیمر و شیمی باحضور مدیران، کارشناسان و صاحب نظران دولتی، دانشگاهی و صنعتی برگزار شد.

به گزارش نیپنا، انجمن صنفی مهندسین پلیمر و شیمی به منظور الگوسازی و بزرگداشت اساتید و دانشجویان دکتری حوزه مهندسی پلیمر و شیمی و نیز تشویق و ترغیب اساتید، صنعتگران و دانشجویانی که پروژه های دانشگاهی ایشان منجر به نوآوری در ابعاد صنعتی کشور و یا کارآفرینی شده است، گردهمایی سالیانه کارآفرینان برتر را برگزار می نماید.
در دومین گردهمایی کارآفرینان برتر مهندسین پلیمر و شیمی، کارآفرین برتر صنعت و دانشگاه معرفی و از خدمات پیشکسوتان صنایع نفت ، پتروشیمی و پلیمر کشور تقدیر شد.
بر اساس این گزارش، در این مراسم از مهندس داود رضا ربانی مدیر عامل پتروشیمی باختر به عنوان پیشکسوت نمونه صنعت پتروشیمی تقدیر شد.
همچنین لوح تقدیر و جایزه هیات داوران در بخش " استاد کارآفرین" به  دکتر رضا باقری استاد دانشگاه صنعتی شریف به پاس تلاشهای ایشان در هدایت پرو‍ژه های دانشگاهی منجر به تولید و کارآفرینی در بخش صنعت خصوصا در حوزه تکنولو‍یهای پیشرفته در حوزه نانو، و در بخش " کارآفرین برتر صنعت" به  مهندس امیر حسین بحرینی رئیس هئیت مدیره و مدیر کارخانجات شرکت صنایع شیمیائی کیمیاگران امروز به پاس تلاشهای ایشان در راستای احداث مجتمعی مدرن و ایمن در  شرکت صنایع شیمیائی کیمیاگران امروز پس از حادثه انفجار سال 87 در کوتاهترین زمان ممکن و نیز خلق و نهادینه کردن دانش فنی در صنعت پتروشیمی اختصاص یافت.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی