قهرمانی والیبال بانوان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر

قهرمانی والیبال بانوان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر
(یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰) ۱۴:۳۳

تیم والیبال بانوان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در مسابقات گرامیداشت دهه ی فجر در بین تیم های باشگاهی شهرستان بندرماهشهر مقام اول را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، تیم والیبال بانوان این سازمان در این مسابقات که طی 2 روز بین تیم هایی از ادارات شهرستان و صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه برگزار شد، مقام اول را کسب کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در مراسمی که جهت تقدیر از اعضای این تیم برگزار شد، گفت: کسب موفقیت در این رقابت که فراتر از صنایع منطقه و در سطح شهرستان برگزار شد، امید بخش ورود تیم والیبال بانوان سازمان به لیگ های والیبال کشور است.

علی یزدانی در آغاز با تبریک حضور باشکوه مردم در مشارکت 65 درصدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن تاکید بر اهمیت وزرش بانوان خاطر نشان کرد: امروزه اهمیت ورزش و تغذیه بر سلامت بانوان بر کسی پوشیده نیست. آمارهای جهانی نشان می‌دهد بیش از نیمی از بیماری های زنان در جوامع صنعتی و غیر صنعتی ناشی از عدم تحرک یا تغذیه نامناسب است.

وی یادآور شد: این آمارها حاکیست، 70 میلیون زن در دنیا با بیماری دیابت دست به گریبان هستند و یکی از عوامل اصلی این بیماری عدم تحرک جسمی است.

یزدانی ادامه داد: امروزه ورزش نه به عنوان یک موضوع فرعی در خانواده ها، بلکه به عنوان یک اصل در خانواده ها مطرح است. با بررسی آمار بیماران کشور مشخص شده است که زنان بالای 50 سال 2 برابر بیشتر از مردان با گرفتار بیماریهایی چون بیماری های قلب و عروق، پوکی استخوان و دیابت هستند و پزشکان معتقدند که توسط تمرینات سبک ورزشی چون پیاده روی نیز می‌توان به مبارزه با این بیماری‌ها پرداخت.

وی خواستار جدیت امور ورزش سازمان منطقه ویژه در امر ورزش خانواده ها شد و اظهار کرد: آقایان بر خلاف بانوان به هر صورت و تقریبا در هر فضایی می‌توانند ورزش کنند اما ورزش بانوان شرایط و محیط خاص خود را می‌طلبد و کمبود این اماکن توجه بیشتر مسئولین را طلب می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با اشاره به زیرساختهای مناسب ایجاد شده ورزش خانواده ها توسط صنعت پتروشیمی در ماهشهر، برنامه ریزی مناسب برای بهره برداری از این امکانات را ضروری دانست.

برای دیدن تصاویر اینجا کلیک کنید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی