وزیر نفت در حضور مقام معظم رهبری:

کارکنان صنعت نفت تحریم را به فرصتی تاریخی برای کشور تبدیل می کنند

کارکنان صنعت نفت تحریم را به فرصتی تاریخی برای کشور تبدیل می کنند
(سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۰) ۱۳:۰۴

وزیر نفت در محضر مقام معظم رهبری تاکید کرد: کارکنان صنعت نفت با درک عمیق شرایط حساس کنونی، تحریم را به فرصتی تاریخی برای کشور تبدیل خواهند کرد.

به گزارش شانا، متن سخنان مهندس رستم قاسمی، وزیر نفت که روز گذشته (دوشنبه 22 اسفند) در مراسم بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بخش های مختلف صنعت نفت کشور ایراد شد، به این شرح است:

یاایهاالذین امنو اطیعوالله و اطیعوالرسول و اولی‌الامر منکم

سلام و صلوات به روح پرفتوح امام رضوان‌ا... تعالی علیه، همه شهدای اسلام از ایران اسلامی تا شهدای بیداری اسلامی.

خدای بزرگ را برای نعمت نظام علوی و فاطمی جمهوری اسلامی ایران که ولایت فقیه ضامن تداوم آن می‌باشد شاکر و سپاسگذاریم. کارکنان و مدیران انقلابی صنعت نفت برخود می‌بالند که در سال جهاد اقتصادی برای دومین بار میزبان قدوم مبارک نایب حضرت‌ولی‌عصر(عج تعالی فرجه شریف) در جمع خود می‌باشند و اینجانب افتخار دارم به نمایندگی از آنها و همه حضار گرامی که مدیران ارشد صنعت نفت کشور می باشند مراتب صمیمانه‌ترین تحیات، خیرمقدم و تشکر را به محضر مبارک رهبر و مقتدایمان حضرت آیت‌ا...العظمی امام‌خامنه‌ای(مدظله‌العالی) اعلام نمایم.

ایران اسلامی سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را درحالی جشن گرفت که به برکت بیش از سه دهه مجاهدت و ایستادگی رهبری انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران بر مواضع اصولی و بر حق خود، بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان منطقه به ثمر نشست و منطقه خاور میانه و شمال آفریقا شاهد تحولات عظیم اجتماعی و سیاسی شده و اکنون این اسلام است که سنگرهای کلیدی جهان را یکی بعد از دیگری فتح می‌نماید.

فرصت را غنیمت شمرده و اعلام می‌نمایم: 
نفت و گاز نه تنها موتور محرک اقتصاد و توسعه ملی است، بلکه یکی از مؤلفه‌های مؤثر در امنیت ملی کشور می‌باشد و فرزندان شما در وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران با درکی عمیق از شرایط حساس کنونی و با الهام از روح بیش از یکهزار شهید و تأسی از هزاران ایثارگر صنعت نفت شرایط فعلی تحریم را تبدیل به فرصتی تاریخی خواهند کرد و آمریکای خبیث را از تصمیمات نسنجیده خود در تحریم صنعت نفت پشیمان خواهند نمود.

باعنایت خداوند و دعای خیر حضرتعالی و با اتکا به توان داخلی، برابر برنامه تولید نفت، گاز و فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی را افزایش خواهیم داد. با جهاد خودکفایی و با سرعتی بیش از گذشته تجهیزات مورد نیاز این صنعت را داخلی‌سازی خواهیم کرد. 
 
رهبر و مرجع مان: 
ما خود را در خط مقدم جهاد اقتصادی می‌دانیم، محل کارمان را سنگرها و قرارگاه‌های مقدم عملیاتی فرض کرده‌ایم و در این شرایط بیش از هر زمان دیگری به رهنمودهای علی‌گونه و نفس‌های  الهام‌بخشتان نیازمندیم تا با انگیزه‌های الهی و انقلابی مسیر‌های حساس را پشت سر گذاشته و قله‌های پیروزی را فتح نماییم. انشاءا... 

والسلام علکیم و رحمت‌ا... و برکاته   

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی