دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با کارکنان

دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با کارکنان
(یکشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۱) ۱۱:۰۴

دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با کارکنان برگزار شد.

در این دیدار صمیمی، کارکنان شرکت در فضای صمیمی با مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و اعضای هیات مدیره دیدار کردند. 

جمع کثیری از کارکنان شرکت نیز با حضور در این مراسم ضمن دیدار با مدیرعامل و مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت، برای همکاران و مدیران شرکت توفیق روز افزون و بهروزی را در سال جدید  آرزو کردند.

پیش از این مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی  در پیام نوروزی خود خطاب به کارکنان اعلام کرده بود  در  سالی که گذشت، با توکل به خدای متعال و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) بـا همت و تلاش جهادگونه شما همکاران گرامی، گام های اساسی در راستای تحقق و افزایش سقف تولید، افزایش قابل توجه صادرات و توسعۀ صنعت ارزش آفرین پتروشیمی برداشته شد و ضمن توجه به موضوع مهم ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)، شاهد رونق بیش از پیش این صنعت بوده ایم. 

وی در این پیام با بیان اینکه از جمله اقدامات مهمی که در راستای توسعۀ این صنعت در سال گذشته انجام گرفت، می توان به دستاوردهای کم نظیر در عرصۀ پژوهش و فناوری پتروشیمی و نیز افزایش سقف ساخت داخل به بیش از70 درصد وزنی تجهیزات و مواد مورد نیاز واحدهای تولیدی و طرح ها اشاره کرد افزود: راه اندازی چندین طرح مهم صنعت پتروشیمی، بویژه پتروشیمی اروند به منزلۀ یکی از بزرگ ترین زنجیره های تولید پی وی سی جهان که صرف نظر از منافع اقتصادی آن، مبین ارادۀ تلاشگران صنعت پتروشیمی و اقدامات جهادگونه شان در شکست تحریم های اعمال شده از سوی استکبار جهانی است.

وی از دیگر  اقدامات برجستۀ تلاشگران صنعت پتروشیمی در سال جهاد اقتصادی  را  افزایش حجم و ارزش کل فروش محصولات پتروشیمی در سال1390 در مقایسه با سال 1389 و افزایش به ترتیب 26 و50 درصدی دانست .  

در این دیدار مهندس بیات مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اعضای هیات مدیره ، جمعی از مدیران عامل شرکت های همکار ، مدیران ستادی و بسیاری از مدیران بازنشسته شرکت حضور داشتند.  

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی