امام جمعه اهواز:

خدمت به جمهوری اسلامی، خدمت به جهان اسلام است

خدمت به جمهوری اسلامی، خدمت به جهان اسلام است
(چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۱) ۱۱:۴۵

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در دیدار با مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزایش تولید محصولات پتروشیمی از 1 و 6 دهم میلیون تن به 42 میلیون تن در طول انقلاب را در شرایط تحریم یک کار بسیار بزرگ و سزاوار تقدیر دانستند؛ چرا که خدمت به جمهوری اسلامی، خدمت به جهان اسلام و خدمت به ام القرای جهان اسلام است.

به گزارش نیپنا و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، امام جمعه اهواز تاکید کرد: حفظ و تقویت روحیه مثبت خودباوری و همت بلند جهت دستیابی به موفقیتها اولین گام بندگان برای کسب کامل فیوض الهی است و پس از کسب دستاوردهای چند ساله اخیر در داخل کشور، بیان فعل "نمی‌توانیم" دیگر از کسی قابل قبول نیست.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، در دیدار با مدیران صنعت پتروشیمی کشور، در سال جدید برای ایشان آرزوی پیروزی در ابعاد گوناگون، شکوفایی و توسعه کمی و کیفی نمود و در ادامه با اشاره به آیه شریفه "اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم" لازمه تغییر احوال در سال جدید را هماهنگی و تلاش خود انسان برای این تغییر به سمت تعالی دانست.

ایشان فرمودند: در آغاز سال رهبر معظم انقلاب (دامت برکاته) مسئولیت همه ی ما را بسیار سنگین کرده اند و با نامگذاری امسال به نام"سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" توجه به سرمایه ها و کار تولیدی داخل کشور را در اولویت امور قرار داده اند.
حضرت آیت الله موسوی جزایری فرمودند: استنباط بنده از توضیحات معظم له در تشریح وظایف ما در سال تولید ملی این بود که گویا ایشان در این خصوص حکم صادر کردند و اگر اینطور باشد حکم حکومتی ولی فقیه در جامعه اسلامی بالاتر از فتوی است و اطاعت از آن نه تنها بر مقلدین بلکه بر تمامی آحاد جامعه اسلامی فریضه ی واجب است و در این خصوص تکالیف بسیار مهم و حساسی بر دوش مردم و به ویژه مدیران و مسئولین جامعه می‌باشد.
ایشان با یادآوری توانمندیهای داخلی در دستیابی به آخرین تکنولوژی های علوم و فنون مختلف اعم از انرژی هسته ای، صنایع هوا فضا، سلولهای بنیادی و سایر علوم و بومی سازی آنها، تاکید کردند: پس از این همه موفقیت بیان فعل "نمی‌توانیم" از کسی قابل قبول نیست.
امام جمعه اهواز، همچنین خاطر نشان کردند: در آغاز انقلاب به علت دوران جنگ و پس از آن دوران بازسازی کشور، باعث شد در این دوران فرصتی برای ارتقای کمی و کیفی نداشته باشیم و در حقیقت تمامی این پیشرفتهای محیر العقول دانشمندان جوان ما در طول 8 تا10 سال گذشته حاصل شده اند.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، افزودند: عنصری که ما را پس از دوران ستم شاهی متحول کرده اعتقاد به اسلام ناب محمدی (ص) و اعتقاد به اصل ولایت فقیه است. لذا رهبر معظم انقلاب اسلامی به دقت، پیشرفتهای کشور را از نزدیک دنبال می‌کنند و مبنای این پیگیری ها، اهمیت آنها در پیشرفت جهان اسلام است.
ایشان حفظ و تقویت روحیه مثبت خودباوری، استقلال، همت بلند اتکا به نفس و اتکال به خدا جهت دستیابی به موفقیتها را اولین گام بندگان برای کسب کامل فیض الهی و تحقق دعای یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال دانستند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی