مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

لازمه تولید ملی و پایدار رعایت قوانین است

لازمه تولید ملی و پایدار رعایت قوانین است
(سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱) ۱۱:۲۹

دکتر قدرت الله نصیری پایدار بودن تولید را از الزمات تولید ملی دانست و تاکید کرد: لازمه تولید ملی و پایدار رعایت قوانین، راهنماها و دستورالعمل ها در حوزه های مختلف تولید، ایمنی، بهره برداری و محیط زیست است تا بدون وقفه به اقتصاد کشور کمک شود.

به گزارش نیپنا، مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و کیفیت شرکت ملی صنایع پتروشیمی حفظ سرمایه های موجود همزمان با ایجاد سرمایه گذاری های جدید در صنعت را ضروری دانست و تاکید کرد: هر حادثه ای که در صنعت رخ دهد منجر به از دست رفتن بخشی از سرمایه ملی می شود.
دکتر نصیری اظهار کرد: امیدواریم در سال 91 با همیاری و همکاری همه کارکنان، فضایی ایمن، سالم و شاداب برای همکاران در صنعت پتروشیمی ایجاد کنیم و شعار تولید ملی را تحقق بخشیم.
وی بهداشت، ایمنی، محیط زیست و کیفیت را وظیفه همه کارکنان اعم از نیروهای با درجه تخصص کم تا عالیترین مقامات و متخصصان شرکت برشمرد و تاکید کرد: واحد HSE موفق نمی شود مگر اینکه همکاری همه کارکنان را به همراه داشته باشد.
نصیری تحریم را فرصت مناسبی برای صنعتگران داخلی برای نشان دادن توان و دانش در زمینه بومی سازی دانست و خاطر نشان کرد: "ما می توانیم" یک باور میان مدیران صنعت نفت است.
وی همچنین خواستار حمایت جامع و کامل مدیران صنعت نفت از متخصصان، کارشناسان و پیمانکاران داخلی شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی