اجلاس تعالی صنعت پتروشیمی کشور در ماهشهر

اجلاس تعالی صنعت پتروشیمی کشور در ماهشهر
(شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۱) ۱۱:۵۰

بیست و نهمین جلسه شورای تعالی صنعت پتروشیمی به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر در حال برگزاری است.

بیست و نهمین جلسه شورای تعالی صنعت پتروشیمی به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، این گردهمایی با حضور مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی و رییس شورای سیاسیت گذاری جایزه تعالی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، دبیرشورای تعالی صنعت پتروشیمی، مدیران، مسئولین، مشاوران و کارشناسان تعالی این صنعت برگزار شد.

این گردهمایی در 2 روز برنامه ریزی شده است که در روز اول، رییس شورای سیاستگذاری جایزه تعالی پتروشیمی با بیان اینکه پتروشیمی اصفهان در تمام زمینه های تعالی تاکنون درخشان عمل کرده و می تواند به عنوان الگویی مد نظر قرار گیرد.

علی محمد بساق زاده افزود: در بسیاری از استانهایی که صنعت پتروشیمی و صنایع نفت استقرار دارند مشاهده می شود که این صنعت به عنوان الگویی پویا برای سایر صنایع آن استان عمل کند و این مورد در استانهای خوزستان، بوشهر،  و آذربایجان شرقی به خوبی قابل لمس است.

وی استقرار نظم و انضباط، همراهی با محیط زیست، تعاملات با هدف روان سازی امور و حرکت به سمت تعالی در این صنعت را از مصادیق بارز برتری پتروشیمی دانست و گفت: در سال گذشته صنعت پتروشیمی در تولید رکوردهای مناسبی را کسب کرد و امسال در تلاش هستیم که رکوردهای برجسته تری را بدست بیاوریم؛ و این تعالی میسر نمی شود مگر اینکه با تبادل مناسب اطلاعات، بررسی نقاط ضعف و قوت و اموری از این دست در مسیر رشد حرکت کنیم.

این جلسه در عصر نیز کار خود را با ارائه سمیناری در خصوص "اجرای متد ترکیبی TRIZ و حلقه های کیفیت به عنوان ابزاری برای اشاعه تفکر بهبود مستمر" و بازدید از اسکله های مجتمع بندری امام خمینی ادامه می دهد.

این گردهمایی فردا (6 تیر ماه) نیز با ارائه گزارش دستاوردهای چند شرکت پتروشیمی، تحلیل، بحث علمی و آزاد به کار خود پایان خواهد داد.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی