مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

بسیج مشاور و دیده بان هوشیار صنعت پتروشیمی است

بسیج مشاور و دیده بان هوشیار صنعت پتروشیمی است
(یکشنبه ۱ اَمرداد ۱۳۹۱) ۱۳:۱۳

مهندس عبدالحسین بیات مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: بسیج دربرنامه چشم انداز توسعه صنعت پتروشیمی ، بعنوان مشاور امین و دیده بان هوشیار صنعت است تا از غیر اصولی و غیر کارشناسی انجام شدن امور، جلوگیری نماید.

به گزارش خبرنگار بسیج؛ در نخستین همایش مشترک تخصصی فرماندهان پایگاهها ، اعضای شورا و معاونت های برنامه ریزی و مالی ، علمی و پژوهش که امروز 27 تیر ماه برگزار شد، مهندس بیات افزود: با توجه به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، بسیج باید در فضای سایبری آماده مقابله باشد، زیرا اثرات تخریبی این جنگ بسیار مخرب تر از برخورد موشک به مراکز و تاسیسات صنعتی است.

 وی اظهار کرد: اگر در بدنه سیستم ناهماهنگی دیده شود، تمام سازمان تحت تاثیر قرار می گیرد، بنابراین بسیج با آگاهی و آمادگی کامل باید نگهبان پایدار این ناهماهنگی ها باشد و امنیت روحی و روانی صنعتگران را تامین نماید.

 معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، به پیام سال مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود:بنابه فرموده مقام رهبری در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید به دنبال مولفه های تولید واقعی و تاثیر گذار در اقتصاد کشور باشیم و در این راه نقش و جایگاه بسیجیان متخص در رشد تولید ایمن و پایدار چشم گیر است.

 وی در ادامه، نقش بسیج در صنعت پتروشیمی را "سربازان اقتصاد مقاومتی" خواند و گفت:در فضای تحریم که همزمان با اجرای برنامه پنجم توسعه است، بسیج باید پتانسیل های بالقوه خود را در زمینه های علمی و فناوری  ارتقاء دهد تا چون گذشته سنگربان شایسته صنعت باشد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی