در مشهد مقدس و به مدت سه روز

کارگروه های تخصصی بسیج پتروشیمی تشکیل می شود

کارگروه های تخصصی بسیج پتروشیمی تشکیل می شود
(دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۱) ۱۶:۰۰

فرمانده بسیج پتروشیمی کشور از تشکیل کارگروه های تخصصی ده گانه بسیج پتروشیمی در سومین هم اندیشی بسیجیان این صنعت در مشهد مقدس خبر داد.

صبح امروز (دوشنبه 13 شهریور) در نشست هماهنگی اعضای ستاد اجرایی سومین هم اندیشی سراسری بسجیان پتروشیمی کشور، اهداف و محورهای این هم اندیشی تشریح شد.

فرمانده بسیج پتروشیمی کشور گفت: امروزه مولفه های قدرت به شدت دگرگون شده است و تهاجم نرم، سایبری و الکترونیک به کار گرفته می شود.

محمد کرمانی، رسانه را در عصر کنونی دارای اهمیت افزون تر از گذشته و حضور آگاهانه و هوشمندانه بسیج در این حوزه را در پیشبرد اهداف متعالی صنعت و اقتصاد ایران اسلامی حائز اهمیت خواند.

وی در تشریح اهداف سومین هم اندیشی سه روزه بسجیان پتروشیمی کشور در مشهد مقدس گفت: این نشست از چهارشنبه هفته جاری آغاز به کار خواهد کرد و موضوع و محورهای هم اندیشی در نشست های تخصصی آن بررسی خواهد شد.

فرمانده بسیج پتروشیمی رویکرد تخصصی شدن بسیج صنعت نفت را یادآوری و تصریح کرد: در همین زمینه بر اساس نیازسنجی ها و مطالعات صورت گرفته، پیش بینی شده است حداقل ده کار گروه اجرایی در پایان هم اندیشی سه روزه مشهد تشکیل شود.

وی ایجاد کارگروه های ده گانه را برای پیشبرد برنامه های ابلاغی از سوی مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت حائز اهمیت خواند و افزود: با پایان سومین هم اندیشی سراسری بسیج پتروشیمی در مشهد، کارگروه هایی از جمله پدافند غیرعامل، رسانه و فضای مجازی، علمی و پژوهشی و باشگاه فرهنگی و شش کار گروه دیگر تشکیل و بر اساس برنامه های ابلاغی آغاز به کار خواهند کرد.

فرمانده بسیج پتروشیمی کشور در ابتدای این نشست با اشاره به پیش رو بودن هفته دفاع مقدس، این ایام را به همه یادگاران و ایثارگران دوران دفاع مقدس به خصوص فرمانده بسیج وزارت نفت مهندس مجید چگنی تبریک گفت و افزود: بر اساس ماهیت فرهنگ بسیج، وظیفه داریم منویات فرماندهی را در بهترین شرایط ممکن پیگیری کنیم.

سومین هم اندیشی بسیج پتروشیمی در حالی در هفته جاری در مشهد مقدس شروع به کار خواهد کرد؛ پیش از این شهرهای تبریز و شیراز، میزبان اولین و دومین نشست های تخصصی بسیجیان پتروشیمی کشور بوده اند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی