امام جمعه تبریزدر جمع ورزشکاران جانباز پتروشیمی : شهدا ، جانبازان و ایثارگران حق بزرگی درآزادی کشور دارند

امام جمعه تبریزدر جمع ورزشکاران جانباز پتروشیمی : شهدا ، جانبازان و ایثارگران حق بزرگی درآزادی کشور دارند
(یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱) ۱۴:۰۴

آیت ا... مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار با ورزشکاران شرکت کننده در چهارمین جشنواره فرهنگی _ ورزشی جانبازان و معلولین شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور، دین شناسی رایکی از علائم کمال ذکر کرد که دراثر معارف موجود در بطن آن با عقل و منطق سازگاری کامل دارد و خود نشانه تکامل انسانی است نه افیون جامعه ، ونیز سلاح کوبنده ای است در مقابل تهاجم فرهنگی غیر انسانی هردوره از تاریخ.

آیت ا... مجتهد شبستری صبر و استقامت در برابر مشکلات را نشانه ایمان راسخ مردان و زنان خدائی خواند و افزود : شهدا ، جانبازان وآزادگان حق بزرگی بر گردن جامعه دارند وهرملتی مدیون این عزیزانی هستند که مایه افتخار کشور وملت خود میباشند.

   امام جمعه تبریز این عزیزان را مظهر صبر واستقامت نامید که علاوه برحماسه آفرینی ها  دربرابر تمامی سختی ها ، صبر وشکیبائی وایستادگی در مقابل بد خواهان راپیشه خود ساختند.

   نماینده ولی فقیه در آذربایحان شرقی با سفارش همگان به صرفه جوئی و دوری از اسراف در شرایط سخت کشور جهت عبور از مقطع بحران اقتصادی ، بر تلاش مضاعف در امر تولید تاکید واز تلاش بی وقفه تلاشگران شخت کوش صنعت پتروشیمی در امر تولید و صادرات تفدیر کرد.

    در این دیدار دکتر بهروزی مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران بایاد 117 شهید صنعت نفت از جمله شهید تند گویان وزیر و شهید آزاده این صنعت کشور گفت : از تلاشگران بی وقفه صنعت نفت 13 هزار رزمنده بوده که 2534 نفر از آنان را جانبازان وآزادگان تشکیل میدهند.

    وی تاکید کرد: باهمت همین سخت کوشان این صنعت حیاتی کشور در طول سالهای دفاع مقدس وسالهای بحرانی، حتی یک روز هم تولید وصادرات نفت وصنایع جانبی آن متوقف نشد که این نشانه ای از ایمان و از جان گذشتگیهای جان برکفان صنعت نفت کشور است .

     در این دیدار همچنین مهندس عظیم ممقانی مدیر عامل پتروشیمی تبریز نیز از اهمیت برگزاری این جشنواره ها در حفظ سلامت روحی و جسمی جانبازان ، آنهم در فصل بهار ثانی ودر طبیعت زیبای خطه آذربایجان و همچنین آشنائی میهمانان از نقاط مختلف کشور با فرهنگ غنی این دیار مطالبی بیان داشت.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی