همزمان با نمایشگاه ایران پلاست آغاز شد

تدوین بانک اطلاعاتی جامع صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی

تدوین بانک اطلاعاتی جامع صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی
(یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱) ۱۷:۲۰

رییس دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی از تدوین بانک جامع اطلاعاتی صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی ،موسوم به ایزومر، همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست خبر داد.

محمد زیار در گفتگو با ستاد خبری ایران پلاست گفت:یکی از مشکلات اصلی در حوزه صنعت پتروشیمی و صنایع  تکمیلی کمبود اطلاعات صحیح و متقن به ویژه در حوزه میزان خوراک و میزان محصولات است.

در عین حال در حوزه صادرات هم بیشتر به صورت پیله‌وری عمل می‌شود اما در صورت وجود یک بانک اطلاعاتی جامع و قوی که به صورت آنلاین هم در دسترس باشد. امکان ارتباط خریدار و فروشنده به صورت مستقیم برقرار‌شده و دست واسطه‌ها از بازار کوتاه می‌شود.

رییس دفتر توسعه صنایع تکمیلی با بیان اینکه در چند ماه گذشته مطالعات گسترده‌ای جهت بررسی بانک‌های اطلاعاتی و دیرکتوری‌های ایران و سایر کشورهای جهان در این دفتر انجام شده است گفت:نتیجه این مطالعات در قالب مجموعه ایزومر منتشر خواهد شد.

زیار گفت: کلیه مشارکت‌کنندگان در این مجموعه دسترسی شخصی به صفحه اطلاعاتی روی وبگاه ایزومر خواهند داشت و به طور مرتب اطلاعات شرکت خود را در آدرس  www.isomer.ir به روز خواهند کرد.  

او در خاتمه ابراز امیدواری کرد کلیه شرکت‌های فعال در این حوزه با ارایه اطلاعات صحیح به تدوین این مجموعه ارزشمند یاری رسانند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی