دریافت سپاس نامه رهبر برتر سازمانی توسط مهندس وفا در پنجمین دوره جایزه منابع انسانی ایران

دریافت سپاس نامه رهبر برتر سازمانی توسط مهندس وفا در پنجمین دوره جایزه منابع انسانی ایران
(یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱) ۱۲:۲۳

مهندس وفا مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس موفق به دریافت سپاس نامه رهبر برتر سازمانی در پنجمین دوره جایزه منابع انسانی ایران شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس در پنجمین دوره جایزه منابع انسانی ایران مهندس وفا مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس موفق به دریافت سپاس نامه رهبر برتر سازمانی گردید .

ششمین کنفرانس توانمندسازی منابع انسانی و پنجمین جایزه منابع انسانی ایران در روزهای بیستم و بیست و یکم آذرماه در سالن همایشهای بین المللی هتل المپیک با حضور مدیران و متخصصان منابع انسانی کشور برگزار شد .

در سال پنجم این جایزه ، از بین حدود پنجاه شرکت و سازمان به دوازده شرکت و سازمان برتر که در ارزیابی های صورت پذیرفته حایز امتیاز لازم شده بودند جوایزی اهدا شد و مهندس وفا از بین مدیران عامل شرکت ها و سازمان های شرکت کننده در ارزیابی ها به عنوان رهبر برتر سازمانی موفق به دریافت سپاس نامه گردید .

 مهندس زرافشان ریاست مجتمع شرکت پتروشیمی پارس به عنوان جانشین مهندس وفا این لوح را دریافت نمودند .

شایان توجه است در چهارمین دوره جایزه منابع انسانی نیز علیرضا وفا موفق به دریافت تقدیر نامه رهبر برتر استراتژیک سازمان در حوزه منابع انسانی گردیده بود .

شرکت پتروشیمی پارس بنا دارد در سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با راهبرد " تولید اقتصادی ، تفکر سیستمی و مدیریت علمی " در راستای تثبیت و تامین آرمان " همگام با تعالی ، ممتاز در کیفیت ، برتر در صادرات " تلاش نماید .


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی