فردا با حضور رئیس جمهور انجام می شود

افتتاح پلیمر کرمانشاه، هشتمین طرح مهر ماندگار پتروشیمی

افتتاح پلیمر کرمانشاه، هشتمین طرح مهر ماندگار پتروشیمی
(دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱) ۱۴:۵۴

طرح پتروشیمی پلیمر کرمانشاه به عنوان هشتمین طرح مهر ماندگار صنعت پتروشیمی فردا با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری رسمی می رسد.

 همگام با افتتاح پروژه های مهر ماندگار در صنعت پتروشیمی ، طرح پتروشیمی پلیمر کرمانشاه فردا با حضور دکتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری افتتاح خواهد شد. 

پتروشیمی پلیمر کرمانشاه با ظرفیت 300 هزار تن اتیلن سنگین در سال، گامی راهبردی در زمینه افزایش توانایی های ملی و منطقه ای در کشور خواهد بود و این طرح با تولید بیش از 30 نوع محصول جانبی، خوراک اولیه بسیاری از صنایع تکمیلی را تأمین می‌کند.  درامد سالانه این طرح بزرگ 429 میلیون دلار براورد شده است. این مجتمع برای 1500 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

 پتروشیمی پلیمر کرمانشاه با سرمایه گذاری ارزی 165 میلیون یورو و ریالی 1600 میلیارد ریال و در کل با 4250 میلیارد ریال احداث شده است. 

دو طرح بزرگ پتروشیمی کاویان و خط لوله اتیلن غرب، از مجموعه طرح های مهر ماندگار صنعت پتروشیمی، روز شنبه (9 دی ) در عسلویه به بهره برداری رسمی رسید.طرح های مهر ماندگار صنعت پتروشیمی طبق برنامه ریزی ها به بهره برداری خواهد رسید و پیش از این سه طرح در ماهشهر و دو طرح در عسلویه افتتاح شده بود و با بهره برداری رسمی از پتروشیمی کاویان و خط لوله اتیلن غرب، ششمین و هفتمین پروژه مهر ماندگار نیز به بهره برداری رسید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی