با حکم وزیر نفت :

مهندس محمودیان عضو شورای سیاستگذاری انتقال در توسعه فناوری صنعت نفت شد

مهندس محمودیان عضو شورای سیاستگذاری انتقال در توسعه فناوری صنعت نفت شد
(دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱) ۰۹:۱۵

وزیر نفت در حکم صادره ضمن اشاره به ضرورت جلوگیری از خرید مجدد فناورهای موجود و خارجی بکار گرفته در صنعت و لزوم طراحی و نظارت دقیق تر بر حسن اجرای فرآیند صحیح انتقال ، توسعه فناوری ، جذب و بومی سازی این دانش ها ، بهره گیری از تجارب و تخصص مدیر عامل شرکت مدیریت توسعه در این زمینه را مورد تائید قرار داده است.

مهندس رستم قاسمی وزیر نفت طی حکمی مهندس مجید محمودیان مدیر عامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی را به عضویت شورای سیاستگذاری انتقال و توسعه فناوری صنعت نفت منصوب کرد.
وزیر نفت در حکم صادره ضمن اشاره به ضرورت جلوگیری از خرید مجدد فناورهای  موجود و خارجی بکار گرفته در صنعت و لزوم طراحی و نظارت دقیق تر بر حسن اجرای فرآیند صحیح انتقال ، توسعه فناوری ، جذب و بومی سازی این دانش ها ، بهره گیری از تجارب و تخصص مدیر عامل شرکت مدیریت توسعه در این زمینه را مورد تائید قرار داده و با انتصاب ایشان به مدت دو سال در این شورا ، خواستار همکاری مدیران و مسئولین مجموعه صنعت نفت و دیگر اعضا در شورا شده است . اقدامی که می تواند گام مثبت و عملی در جهت توسعه هر چه  مطلوبتر طرحهای صنعت نفت و به ویژه صنایع پتروشیمی و تحقق خود اتکائی صنعت و جلوگیری از خروج ارز قابل توجه ای از کشور باشد .
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی