کنگره ملی توسعه نظام پیمانکاری صنعت نفت 29 بهمن آغاز به کار می کند

کنگره ملی توسعه نظام پیمانکاری صنعت نفت 29 بهمن آغاز به کار می کند
(چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱) ۱۱:۵۷

دومین کنگره ملی توسعه نظام پیمانکاری در صنعت نفت روزهای 29 و 30 بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می شود.

استفاده از حداکثر توان علمی- پژوهشی، فنی و  عملیاتی، از طریق گردآوری، تحلیل، تلخیص و طبقه بندی آرا و نظریات و راهکارهای ارائه شده توسط خبرگان، مدیران و کارشناسان به منظور بررسی مسائل و مشکلات پیش روی توسعه نظام پیمانکاری در صنعت نفت ایران و تببین نقش و جایگاه مشاوران و پیمانکاران در ساختار اقتصاد مقاومتی از جمله اهداف این کنگره هستند.

ضمن این که کمک به بررسی نقش و جایگاه مشاوران، سازندگان و پیمانکاران در دستیابی به اهداف سند چشم انداز و برنامه پنجم توسعه کشور در حوزه نفت و گاز در کنار بهره‌مندی از جدیدترین نقطه نظرات، تجربیات، دستاوردها و توانمندی‌های نهادهای علمی- پژوهشی و عملیاتی، و توسعه تعاملات و ارتباط نظام‌مند با آن ها به منظور کمک به توسعه نظام پیمانکاری در صنعت نفت ایران از دیگر رویکردهای این کنگره خواهد بود.

محورهای دومین کنگره ملی توسعه نظام پیمانکاری نیز شامل چگونگی تعیین و تایید مهندسین مشاور و  پیمانکاران، مباحث حقوقی و قراردادها، تامین منابع مالی پروژه ها، بومی سازی ساخت و تامین قطعات و تجهیزات و توسعه فناوری، مدیریت پروژه و بیمه و مدیریت ریسک است.

اطلاعات تکمیلی در سایت این کنگره به نشانی http://www.irancontoil.com درج شده است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی