مهندس بیات در مراسم بازنشستگی کارکنان پتروشیمی تاکید کرد:

زمینه مستندسازی و انتقال تجربیات پیشکسوتان پتروشیمی فراهم شود

زمینه مستندسازی و انتقال تجربیات پیشکسوتان پتروشیمی فراهم شود
(چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱) ۱۰:۲۰

مهندس بیات در پنجمین آیین نکوداشت تجربه و خدمت، مراسم بازنشستگی کارکنان پتروشیمی گفت: بازنشستگی یک تغییر منزل از قیود بخش دولتی به بخش خصوصی است و هیچ فردی از کار بازنشسته نمی شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر اینکه انسان در مسیر پیمودن کمال بازنشسته نمی شود افزود: گرچه روند کارمندی طوری تنظیم شده است که روزهای 5 شنبه به عنوان روز تعطیل درنظر گرفته شده است اما فکر نمی کنم هیچکدام از همکاران توانسته باشند در این سالها 5 شنبه ها را در کنار خانواده مانده باشند چراکه ما رسالتی  داریم که باید به سرانجام برسد.

عبدالحسین بیات با بیان اینکه در سالهای گذشته با تلاش کارکنان این صنعت، پتروشیمی دهها برابر گذشته رشد و توسعه پیدا کرده است افزود: برنامه پنجم و ششم توسعه تدوین شده و در حال اجراست و اهداف برنامه هفتم توسعه هم مشخص شده است و همه اینها نشان می دهد در حوزه این صنعت کارهای بسیار زیادی وجود دارد که باید با همت و همراهی همه کارکنان این صنعت به سرانجام برسد.

وی با تاکید بر بهره گیری از تجربیات ارزشمند همکاران بازنشسته گفت: باید از این تجربه و دانش در کنار نیروی جوانی نیروهای جدید بهره برد و اجازه ندهیم که تجربه های پیشین دوباره تکرار شود.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با بیان اینکه براساس برنامه های تدوین شده توسعه پتروشیمی در فاز دوم عسلویه، منطقه ویژه چابهار و پس از آن در سرخش و لاوان محقق خواهد شد افزود: این حجم از کار به ما اجازه آرامش نمی دهد.

وی خصوصی شدن مجتمع های پتروشیمی و واگذاری کار به مردم را یکی از ویژگیهای مهم صنعت پتروشیمی برشمرد و افزود: در بخش خصوصی فرصت همکاری نیروهای با تجربه به خوبی فراهم است و همکاران بازنشست شده از بخش دولتی باید تجربیات خود را در این بخش در اختیار صنعت قرار دهند.

مهندس بیات بر مستند کردن تجربیات همکاران در قالب کتاب تاکید کرد و افزود: باید زمینه انتقال دانش و تجربه را به جامعه دانشگاهی و نسل های بعدی فراهم کنیم.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی