پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت سال نو

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت سال نو
(دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱) ۱۲:۵۹

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی فرا رسیدن سال 1392 را به همکاران و خانواده صنعت پتروشیمی تبریک گفت. مشروح این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام مهندس عبدالحسین بیات، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت عید نوروز

 

نوبهار است در آن کوش که خوش دل باشی                                             که بسی گل شکفد باز و تو در گل باشی

 

همکاران ارجمندم و خانواده های گرامی صنعت ارزش آفرین پتروشیمی

سلام علیکم

خدای سبحان را سپاس می گوییم که به یمن الطاف بی انتهایش سال 1391 را سال موفقیت و سربلندی ایران اسلامی قرار داد و توفیق ورود سرافرازانه به سال جدید را به خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی و ملت شریف ایران عطا فرمود.

سال 1391 را در حالی پشت سر گذاشتیم که در پرتو استعانت از خدای متعال و با راهبرد تفکر، توکل، تلاش، بر توفیقات صنعت ارزش آفرین پتروشیمی افزوده شد و با همت شما همکاران متعهد و تلاشگر علاوه بر تولید و تأمین کسری بنزین، نفت و گاز موردنیاز کشور و نیز تولید و تحویل کود اوره موردنیاز بخش کشاورزی، شاهد راه اندازی چند طرح عظیم ازجمله؛ پتروشیمی اروند، فازهای اول خطّ انتقال اتیلن غرب و پتروشیمی کاویان و طرح مجتمع پلیمر کرمانشاه در این صنعت بوده ایم و در انتظار افتتاح رسمی چند طرح در حال راه اندازی نیز می باشیم.

همچنین در سال 1391 صنعت پتروشیمی موفق شد بالغ بر 4 میلیون تن انواع محصولات پلیمری و شیمیایی را دراختیار صنایع تکمیلی قرار دهد تا به کالا و موارد مورد نیاز کشور تبدیل و مازاد آن صادر شود.

این موفقیت ها در حالی رقم خورده اند که با توجه به تأکید رهبر فرزانه مان بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی، اهمیت صنعت پتروشیمی و کاربرد محصولات آن در زندگی مردم، روزبه روز بیشتر شده و نقش حیاتی آن در حذف خام فروشی منابع نفت و گاز، کاهش وابستگی به صادرات این منابع به صورت خام، توسعه اشتغال پایدار، ایجاد ارزش افزوده و تولید ثروت ملی، برجسته تر از قبل شده است.

داخلی سازی چند کاتالیست مهم موردنیاز صنایع پتروشیمی و پالایشی و نیز بومی سازی چند دانش فنی تولید محصولات پتروشیمی و کاتالیست ها و مواد شیمیایی مصرفی مهم، از دیگر توفیقاتی است که خدای متعال منت گذاشته و نصیب صنعت پتروشیمی ایران کرده است.

ازاین رو می توان ادعا کرد، این همه کارها و تلاش های گسترده در صنعت پتروشیمی به مثابه جهاد در راه استقلال و عزت این سرزمین الهی و مهدوی محسوب می شود و همت والای مردان و زنان فعال و کوشا در این صنعت را طلب می کند.

از خدای بزرگ خاضعانه مسئلت می کنم ملت فرهیخته ایران را در مسیر پیمودن قله های افتخار بیش ازپیش یاری کند و در سال جدید همچون گذشته کید دشمن را در مواجهه با این ملت شریف بی اثر گرداند و توفیق خدمتگذاری علی گونه را بیش ازپیش به ما عطا فرماید.

اینجانب با گرامیداشت یاد امام راحل عظیم الشأن(ره)، شهدای گرانقدر و آرزوی سلامتی رهبر عزیزمان، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، فرارسیدن بهار طبیعت و عید نوروز را به همه شما عزیزان و خانواده محترم تان تبریک و تهنیت می گویم و از خدای بزرگ سالی همراه با سرافرازی، بهرورزی و سعادت برایتان آرزو می کنم.

شایسته است از خانواده های مکرم تان که در سال گذشته ما را در پیشرفت اهداف صنعت پتروشیمی همراهی کرده اند، صمیمانه سپاسگزاری کنم.

دست در دست دهیم به مهر                              میهن خویش را کنیم آباد

­

 

موفق، پیروز و سربلند باشید

عبدالحسین بیات

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی