به دستور مهندس بیات صورت گرفت

بازدید نمایندگان شرکت ملی صنایع پتروشیمی از مناطق زلزله زده استان بوشهر

بازدید نمایندگان شرکت ملی صنایع پتروشیمی از مناطق زلزله زده استان بوشهر
(پنج شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۲) ۱۳:۰۶

نمایندگان مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با سفر به استان بوشهر، در مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی حضور یافتند و از این مناطق بازدید کردند.

به گزارش نیپنا، به دستور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کمیته ای متشکل از نمایندگان این شرکت دیروز چهارشنبه 21 فروردین 1392 برای پیگیری وضعیت زلزله زدگان راهی مناطق زلزله زده شدند.

 نمایندگان شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن دیدار با فرماندار منطقه با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای کمک‌رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده، بر آمادگی شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه جهت رفع مشکلات مردم اعلام آمادگی کردند.

از اولین دقایق وقوع حادثه زلزله در استان بوشهر  مجتمع های پتروشیمی واقع در منطقه، همراه با دیگر شرکت ها در عملیات امداد رسانی مشارکت داشته اند.

مهندس بیات، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از صبح روز چهارشنبه ٢١ فروردین با حضور در منطقه افزون بر بازدید از مجتمع های پتروشیمی از نزدیک بر روند امداد رسانی و کمک پتروشیمی های واقع در منطقه به زلزله زدگان نظارت کرده و دستورهای لازم را صادر کردند.

زمین لرزه ای به بزرگی 1/6 درمقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) عصر روز 20 فروردین بخش های کاکی، شنبه و طسوج در جنوب استان بوشهر را لرزاند که بر اثر آن 37 نفر کشته و 950 نفر مصدوم شدند و سه هزار و 100واحد مسکونی به صورت 100درصد تخریب شد.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی