پیام وزیر نفت به مناسبت برگزاری انتخابات روز ٢٤ خرداد

کارکنان صنعت نفت نقش تاریخی خود را در انتخابات هر چه پرشورتر ایفا کنند

کارکنان صنعت نفت نقش تاریخی خود را در انتخابات هر چه پرشورتر ایفا کنند
(چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲) ۱۴:۵۵

وزیر نفت در پیامی به مناسبت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر سراسر کشور، عموم کارکنان صنعت نفت را به حضور در شعب اخذ رای و خلق حماسه سیاسی دعوت کرد.

به گزارش نیپنا، متن کامل پیام مهندس رستم قاسمی به مناسبت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر به این شرح است:

"شرکت در انتخابات نه فقط یک وظیفه اجتماعی و ملی است ، بلکه یک وظیفه شرعی ، اسلامی  و الهی است"
امام خمینی (ره)
"نظام جمهوری اسلامی ریشه دارد؛ این ریشه، مردمند. اجتماع مردم حول این نظام، مایه‌ی عزت و برکت کشور و برکت نظام و برکت خود آن مردم است. مردم کمک میکنند به این که نظام عزت پیدا کند؛ خود این، عزت مردم است؛ خود این، مصونیت و امنیت مردم است. بنابراین انتخابات که مظهر حضور مردم است، باید پرشور برگزار شود؛ همه‌ی تلاش و همت مسئولان باید این باشد."
(مقام معظم رهبری)

شکل‌گیری و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از حضور مستمر، رأی و نظر ملت شهیدپرور ایران با رهبری معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای است. نظام جمهوری اسلامی اکنون که قریب به ٣٥ سال از عمر آن می گذرد به‌طور متوسط هر سال با برگزاری یک انتخابات به جهانیان نشان داده است که به نقش مردم و مشارکت آنان در عرصه‌های مختلف تصمیم‌گیری تأکیدی جدی داشته و براساس قانون اساسی بر آن پایبند است که همین موضوع برای ملت شریف ایران اسلامی شأن و منزلت ممتازی در جهان ایجاد کرده است.
اکنون و در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نگاه تمام کشورهای دنیا به ویژه بدخواهان و دشمنان دیرینه نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن دوخته شده تا ببینند حضور مردم پس از این همه توطئه‌ها، ترفندها و تحریم‌های ظالمانه و تهدیدات یک‌جانبه در انتخابات چگونه است.

کارکنان صنعت نفت دارای نقشی تاریخی، حساس و سرنوشت ساز در انقلاب اسلامی بوده اند. در چند سال گذشته و با شدت یافتن تحریم ها و توطئه های دشمن در جنگ اقتصادی و به ویژه اقدامات متعدد خصمانه علیه صنعت نفت، متخصصان صنعت نفت با جهادی بی نظیر موفق شده اند تا نقشه های دشمن را بی اثر و آنان را دچار یأس و ناامیدی نموده و به فضل الهی اکنون در جبهه سیاسی نیز با حضور انقلابی خود بار دیگر خیال خام دشمنان برای ایجاد تفرقه در کشور را نقش بر آب و برگ زرین دیگری بر افتخارات صنعت نفت خواهند افزود.

اینجانب ضمن دعوت از عموم ملت شریف ایران برای خلق حماسه باشکوه سیاسی در روز ٢٤ خرداد ماه، از تمامی کارکنان سختکوش و انقلابی مجموعه صنعت نفت می خواهم تا در روز جمعه ٢٤ خرداد ماه، بار دیگر با حضور در شعب اخذ رای، ضمن ارائه چهره ای شاداب و پرطراوت از حضور اقشار مختلف ملت در نظام مردم سالاری دینی، در یکی از حساس ترین مقاطع عمر جمهوری اسلامی نقش خود را پر رنگ تر و پرشور تر ایفا نمایند تا حماسه سیاسی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی هر چه باشکوه تر به منصه ظهور رسیده و دشمنان نظام اسلامی ایران به ورطه یاس و ناامیدی بروند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی