به منظور تسهیل در ورود و خروج کالا محقق شد؛

صدور کارت بازرگانی در منطقه ویژه پارس

صدور کارت بازرگانی در منطقه ویژه پارس
(پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۲) ۰۹:۲۸

مدیر امور گمرکی سازمان منطقه ویژه پارس از صدور کارت بازرگانی در منطقه ویژه پارس به منظور تسهیل در ورود و خروج کالا از پایتخت انرژی کشور خبر داد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس؛ اسماعیل احمدی با بیان این خبر افزود: سازمان منطقه ویژه پارس در راستای انجام رسالت و وظایف محوله و همچنین بستر سازی مناسب در زمینه ورود و خروج کالا در راستای کمک به پیشرفت و توسعه پروژه های عملیاتی در منطقه ویژه پارس، از تمامی ظرفیت های قانونی خود استفاده خواهد کرد.

وی تصریح کرد؛ با هدف آسان سازی و صرفه جویی در زمان، روند اجرایی شدن صدور کارت بازرگانی در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان امور گمرکی سازمان منطقه ویژه پارس صورت میگیرد.

احمدی افزود: با اجرایی شدن مراحل صدور کارت بازرگانی که با پیگیری ها و تلاش های مدیر عامل سازمان منطقه ویژه محقق گشته است، پیمانکاران و فعالان اقتصادی و تجاری در حوزه صنعت بالنده نفت می توانند با بهره گیری از این امتیاز به گسترش و توسعه فعالیت های بازرگانی خود بپردازند.

گفتنی است سال گذشته بالغ بر 15 میلیارد دلار کالا از گمرک منطقه ویژه پارس صادر و وارد شده است که صدور کارت بازرگانی امر مهمی در تسهیل این حجم از معاملات صورت خواهد داد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی