پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

پیام  مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان
(سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲) ۱۴:۱۲

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان ، در پیامی خواستار بهترین مقدرات الهی برای ایران اسلامی شد. متن این پیام به شرح ذیل است:

...و ابواب الدّعاء الیک للصّارخین مفتوحه...و انّ الرّاحل الیک قریب المسافه...

همکاران محترم و خانواده بزرگ صنعت ارزش آفرین پتروشیمی

سلام علیکم  

      نسیم خوش بهشتی در قامت رمضان جلوه ای نیکو یافت و کام مشتاقانِ سفره خداوندی را حلاوتی دوباره بخشید. ساحل دریای آمرزش ربِّ کریم، دیگر بار مملوّ از خیل مومنانی شده است که با زمزمه "یا من ذکره شرف للذّاکرین" یاد خدا را شرف خویش پنداشته و با نجوای"یا من بابه مفتوحٌ للطّالبین"، باب رحمت کبریائی اش را در برابر خویش باز می بینند.

رمضان؛ گاهِ نجوای عارفان و موسم زمزمه سحری دلدادگان کوی دوست از راه رسید.

آری...رمضان آمد. همان التیام بخش زخم دلهای رنجیده از خواهشهای نفسانی و آغازگر بارش باران مغفرت. ماهی که بندگان خدا به سفره"العفو و الرّحمه" فرا خوانده می شوند تا آنگاه که با طلوع خورشید فطر و زمزمه نوای "اللهم اهل الکبریاء و العظمه"رنگین کمان رضوان الهی را به نظاره بنشینند. 

عرشیان در این ماه، گرداگرد خوان الهی صف کشیده اند تا نظاره گر تناول افطار اهالی شهر صیام باشند و بالهای خویش را فرش راه سالکان طریق الی الله کنند.

معبودا! توفیق مان ده تا در زمره میهمانان این خوان بهشتی قرار گیریم.  

اینجانب ضمن سپاس بیکران از درگاه خدای متعال، بخاطر توفیق ورود دوباره به ماه رحمت و مغفرت و با تبریک صمیمانه خدمت همکاران عزیز و خانواده های محترمشان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، خاضعانه از آن ذات اقدس مسئلت می نمایم بهترین مقدرات را در این ماه پرفضیلت برای همه ملل مسلمان به ویژه ایران عزیز رقم بزند و همه ما را در عمل به احکام الهی، پاسداری از ارزشهای اسلامی، تبعیت از آرمان های امام راحــل(ره) و شهــدای گرانقــدر، در سایه رهبـــری روشنگرانه  حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) ثابت قدم گرداند.

التماس دعا - عبدالحسین بیات

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی