تقدیر وزیر نفت از مهندس بیات

پتروشیمی غرفه برتر هجدهمین نمایشگاه نفت در میان 4 شرکت اصلی وزارت نفت

پتروشیمی غرفه برتر هجدهمین نمایشگاه نفت در میان 4 شرکت اصلی وزارت نفت
(چهارشنبه ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۲) ۱۵:۲۲

غرفه شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان غرفه برتر از میان غرفه های 4 شرکت اصلی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزیده شد.

به گزارش نیپنا، وزیر نفت در پیامی به مهندس بیات، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن اعلام این مطلب اظهار امیدواری کرده است رشد و تعالی این صنعت همچنان ادامه دار باشد.

متن این پیام به این شرح است:

صنعت نفت ایران با استعانت از پروردگار متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی شاهد بالندگی و شکوفایی هرچه بیشتر در همه عرصه ها از اکتشاف و استخراج نفت تا بهره برداری، پالایش و فراوری آن بوده است و برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور پرشور و فعال تمامی بخش ها و شرکت ها گواه این مدعاست.

اکنون که نزدیک به دو دهه از برگزاری نمایشگاه های صنعت نفت می گذرد و علیرغم تمامی فشارها و محدودیت های خارجی، دلیرمردان عرصه صنعت نفت، با اتکا به توان داخلی و نیروی محرکه خلاقانه و تلاش شبانه روزی خویش در جهت در هم شکستن موانع پیش رو اهتمام ورزیده و به خودکفایی و استقلال روزافزون رسیده اند.

پس به گواه صاحب نظران و کارشناسان خبره در این مجال، مفتخریم که تلاش بی شائبه و اهتمام شما را در عرصه نیل به خودکفایی در صنعت نفت تبریک گفته و بدین روی از خدمات شما قدردانی می نماییم.

امید است تا به لطف حق تعالی رویش و پویش فراراه فردای شما باشد. ان شاء ا...

رستم قاسمی – وزیر نفت

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی