همایش هیات مرکزی گزینش وزارت نفت درپتروشیمی تبریز

همایش هیات مرکزی گزینش وزارت نفت درپتروشیمی تبریز
(یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۲) ۱۵:۲۰

همایش هیات مرکزی گزینش وزارت نفت و هسته های تابعه در پتروشیمی تبریز برگزار شد.

محمد ابوالحسنی دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت نفت در آغاز این همایش ، مسئله گزینش را امانتی الهی نامیده وخاطر نشان ساخت که گزینش نوعی قضاوت است ودر صورت عادلانه بودن عبادت محسوب می شود.

دکتر ابوالحسنی با توجه به حساس بودن جایگاه گزینش در نظام جمهوری اسلامی لزوم استمرار آن در صنعت نفت کشور ، بر تداوم آن حتی پس از خصوصی سازی مجتمعها ومراکز تولیدی صنعت نفت نیز تاکید کرد وافزود : برای دستیابی به نتایج واقعی در امر گزینش ، با مهندسی شدن اصول ، امور و نحوه گزینش ، توجه وافر به مستدل بودن اظهار نظرها به لحاظ حساس بودن مسئله جذب نیروهای متخصص ، توانمند ومخلص بسیار ضروری است.

دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت نفت ایجاد وحدت رویه در کار گزینش ، آسیب شناسی هسته ها ، لزوم آموزش یکپارچه کارکنان ودستیابی به نتایج واقعی بررسی ها را در کوتاهترین زمان ممکن مورد تاکید قرار داد.

در نشست اداری هیات مرکزی گزینش وزارت نفت و روسای هسته های تابعه ، محمود غنی لو رئیس هسته گزینش شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز ضمن قدردانی از مدیر عامل و رئیس روابط عمومی پتروشیمی تبریز که همواره در برپائی همایش های گزینش همکاری و همراهی لازم را داشته اند ، به تشریح وضعیت گزینش افراد مشمول قرارداد مستقیم پرداخت وافزود : با توجه به معرفی 6957  نفر از همکاران مشمول این قرارداد تا کنون 5687  نفر تعیین وضعیت شده ودر سال جاری نیز برای اعلام وضعیت افراد باقیمانده برنامه ریزی شده است.

غنی لو گفت : رویکرد گزینش پتروشیمی همواره رعایت کامل قانون بوده و دیدگاه انذاری ارشادی در تعامل با منابع انسانی لحاظ می شود که همین امر موجبات فراهم آمدن جذب نیروهای صالح وکار آمد را فراهم کرده است

بطوریکه در همین راستا با تعامل تامین نیروی انسانی و عنایت به انجام امور در مناطق عملیاتی ، دوری از اتلاف وقت وکاهش صرف هزینه های مراجعین ، موجبات رضایت مراجعین را در پی داشته است .

وی همچنین به دلیل اهمیت موضوع ، تداوم نشست های تخصصی واحدهای مختلف گزینش را جهت پیشرفت و تعالی مجموعه گزینش وزارت نفت را خواستار شد.

گفتنی است همایش هیات مرکزی گزینش وزارت نفت و هسته های تابعه به مدت 2 روز در پتروشیمی تبریز برگزار شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی