پیوندی در مراسم تودیع رئیس کل روابط عمومی : فرهنگ محبت و دوستی را گسترش دهید / روابط عمومی اهمیت HSE را تبیین کند

پیوندی در  مراسم تودیع رئیس کل روابط عمومی : فرهنگ محبت و دوستی را گسترش دهید / روابط عمومی اهمیت HSE را تبیین کند
(یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲) ۱۱:۳۳

مراسم تودیع رئیس کل و معارفه سرپرست جدید روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور مهندس پیوندی، معاون مدیرعامل شرکت برگزار شد.

به گزارش نیپنا، در این مراسم محمد حسن پیوندی علت تغییرات مدیریتی را  تغییر شرایط اعلام کرد و افزود:  برای انجام هر برنامه و هدفی باید از نیروی انسانی مناسب با آن سیاست و برنامه استفاده کرد و این تغییرات به این هدف انجام می شود.

وی با اشاره به الزامات تحقق حماسه اقتصادی گفت: یکی از الزامات تحقق این حماسه همین تغییرات است ، ضمن اینکه این حماسه با حرف محقق نمی شود و باید برای ان تلاش جدی و مضاعف انجام داد.

پیوندی با اشاره به اینکه طرح های پتروشیمی قبلا توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی اجرا می شد افزود: امروز بنا بر این است که طرح ها با حضور بخش خصوصی اجرا شود که در این زمینه مشکلاتی وجود دارد و روابط عمومی باید در این زمینه فعالیت جدی با رویکرد جدید داشته باشد.

وی افزود: برای رفع مشکلات لازم است پتروشیمی به میزان 20 درصد در طرح ها شریک شود تا هم پشتوانه ای برای حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی باشد و هم بانک ها به اعتبار پتروشیمی به طرح ها تسهیلات دهند.

پیوندی همچنین خواستار بالا رفتن سطح علمی و تخصصی نشریه پیام پتروشیمی شد و افزود: خانواده پیام هم به عنوان یک ضمیمه مناسب باید با هدف ایجاد همبستگی در خانواده های کارکنان منتشر شود.

وی بر تقویت فرهنگ محبت و دوستی در نشریه پیام پتروشیمی تاکید کرد و افزود: اهمیت HSE هم نباید نادید گرفته شود یکی از بخش های مهم این نشریه باید مقوله بهداشت، ایمنی و محیط زیست باشد.

 

خصوصی سازی نباید سبب گسست ارتباط شرکت ها شود

 محمد جشنی، رئیس کل سابق روابط عمومی  هم در این نشست با اشاره به سوابق قبلی اش در صنعت نفت گفت: از 16 سالگی وارد این صنعت شدم و در بخش های مختلف فعالیت کردم و پیش از روابط عمومی هم در بخش خدمات رفاهی و فرهنگی فعالیت می کردم.

وی با اشاره به اینکه معتقد به تفکر سیستمی و یکپارچه سازی است افزود: خوشبختانه در پایان ماموریتم در روابط عمومی توانستیم مجموعه نظام نامه روابط عمومی که برای تمام روابط عمومی های کشور قابل استفاده است را منتشر کنیم. البته این مجموعه نیاز به تکامل دارد و امیدوارم روند تکمیل آن هم به خوبی طی شود.

وی بر اهمیت یکپارچگی روابط عمومی های مجموعه صنعت پتروشیمی تاکید کرد و افزود: با وجود از هم گسستگی شرکت ها و خصوصی شدن آنها باید زمینه همکاری و حرکت منسجم تقویت شود.

 

مدیریت علمی و نوآوری اصول فعالیت های روابط عمومی 

هادی زنوزی اصل، سرپرست روابط عمومی  هم در این نشست با اشاره به حضور پنج ساله خود از سال 1384 تا 1389 به عنوان رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: مدیریت علمی و توجه جدی به نوآوری و انجام کارهای جدید در برنامه کاری روابط عمومی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در شرایط ثبات مدیریت در کشور هستیم افزود: پیش از این به علت تغییر پی در پی مدیران عامل شرکت، در روابط عمومی اتلاف زمان و انرژی به میزان زیادی وجود داشت، اما اکنون و در دوره جدید پیش روی صنعت پتروشیمی امکان اجرای برنامه های بلندمدت و ساختاری نیز وجود دارد.

وی از تحول در نشریه پیام پتروشیمی، تغییر ظاهر و محتوای سایت روابط عمومی وهمگام شدن با تحولات روز به عنوان برنامه های فوری خود خبر داد و افزود: در این زمینه از تجربیات سایر کشورها و شرکت های مشابه شرکت ملی صنایع پتروشیمی در عرصه بین المللی استفاده خواهیم کرد.

زنوزی بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد و افزود: باید وجهه متناسب با این اهمیت نیز وجود داشته باشد.

وی همچنین بر انجام کارشناسی و علمی فعالیت ها تاکید کرد و افزود: هر طرح و برنامه ای که اجرا می شود باید حتما یک پشتوانه کارشناسی و تحقیقاتی داشته باشد و از این پس مطالعه تطبیقی و بهینه کاوی مقدم بر سلایق خواهد بود.

 در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات سه ساله محمد جشنی تقدیر و حکم مسئولیت زنوزی اصل به وی اعطا شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی