تجلیل از آتش نشانان برتر پتروشیمی تندگویان

تجلیل از آتش نشانان برتر پتروشیمی تندگویان
(چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲) ۱۶:۵۰

مراسم تجلیل از نفرات برتر ایمنی و آتش نشانی در پتروشیمی شهید تندگویان برگزار شد.

در این مراسم که روز سه شنبه 16 مهر ماه 1392 با حضور مسئولین و جمع کثیری از همکاران برگزارگردید، پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید وپخش سرود ملی، مهندس سمواتی رئیس HSE شرکت و مسئول برگزاری این مراسم ضمن خیرمقدم به تمامی همکاران به اهمیت و جایگاه ایمنی و آتش نشانی درصنعت نفت اشاره نموده از توجه ویژه مدیران ، مسئولین وکارکنان شرکت به این مقوله تقدیر و تشکر کرد.
وی سپس پیام وزیر نفت درمورد روز ایمنی وآتش نشانی را قرائت نمود . در ادامه برنامه  گزارشی ازدستاوردها و اقدامات انجام شده ایمنی و آتش نشانی درسال 91 و همچنین برنامه های دردست اقدام برای بهبود فرهنگ ایمنی و کار درآینده ارائه گردید.
پس از آن آقای مهندس یونسی مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان ضمن تبریک روز ایمنی وآتش نشانی  از پرسنل زحمتکش این واحد تقدیر و تشکر نموده، برتولید پایدار و ایمن وهمچنین ایجاد بستر مناسب جهت ارتقاء دانش و تخصص کارشناسان HSE تاکید نمود.
درپایان این مراسم از نفرات برتر ایمنی واحدهای مختلف شرکت تقدیر بعمل آمده ، واحد PTA1 نیز به عنوان واحد برتر در سال 91 معرفی، لوح و جام ایمنی به آقای بهاء لو مدیریت این کارخانه اعطاء گردید.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی