مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت:

روابط عمومی چهار شرکت اصلی وزارت نفت باید به مدیریت ارتقاء یابند

روابط عمومی چهار شرکت اصلی وزارت نفت باید به مدیریت ارتقاء یابند
(چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲) ۱۴:۳۲

اجلاس روسای روابط عمومی های صنعت پتروشیمی کشور با حضور اکبر نعمت الهی، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت امروز چهارشنبه 25 دی ماه 1392 در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش برگزار شد.

به گزارش نیپنا، در این اجلاس مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت با اشاره به اینکه تمام فعالیت ها و تحصیلاتم در حوزه روابط عمومی بوده است گفت: نسبت به روابط عمومی و ارتباطات حساس هستم و علاقه دارم از همکاران فعال و توانمند در این حوزه استفاده کنم.
اکبر نعمت الهی بر ارتقاء جایگاه مدیران روابط عمومی صنعت نفت تاکید کرد و گفت: در گام اول، جایگاه پرسنلی مدیران چهار شرکت اصلی باید به مدیر ارتقاء یابد.
نعمت الهی با ابراز رضایت از همبستگی روابط عمومی های صنعت پتروشیمی بعد از خصوصی سازی این صنعت گفت: همکاری مشترک ما هم به نفع صنعت پتروشیمی و هم به نفع وزارت نفت است؛ ضمن اینکه وزارت نفت حامی همه شرکت های خصوصی و دولتی این صنعت است.
وی با اشاره به امید مردم به تدبیر دولت جدید افزود: ما هم به عنوان اجزای مهم این دولت باید تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط کشور و رهایی از مشکلات ایجاد شده به کار بندیم.
نعمت الهی بر استفاده از ابزار جدید در فعالیت های روابط عمومی تاکید کرد و گفت: امروز کارهای قدیمی و سنتی کمتر می توانند تاثیرگذار باشند و روابط عمومی باید متناسب با تغییرات جامعه خود را به روز کند و از کلیه ابزارهای اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی روز استفاده کتد .
وی  بر استفاده از نیروهای متفکر در روابط عمومی تاکید کرد و افزود: علاوه بر اینکه باید از ایده ها و افکار جدید دیگران استفاده کنیم لازم است خودمان نیز ارائه کننده ایده های جدید و نو باشیم.

وی به تغییر ساختار شانا و مشعل اشاره کرد و اظهار داشت: به زودی دفتر نمایندگی شانا در وین راه اندازی می شود تا زمینه فعالیت بین المللی این خبرگزاری فراهم شود.

نعمت الهی ایجاد و راه اندازی رادیو و تلویزیون مجازی، بازسازی و راه اندازی استودیوی وزارت نفت، تاسیس 3 موزه دائمی صنعت نفت در آبادان، مسجد سلیمان و تهران را از دیگر برنامه های در دست اقدام روابط عمومی وزارت نفت برشمرد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی