پیام معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به مناسبت دهه مبارک فجر

پیام معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به مناسبت دهه مبارک فجر
(شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲) ۰۹:۰۹

مهندس عباس شعری مقدم در پیامی ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: دهه فجر در سایه شعار معناگرای نه شرقی، نه غربی، تلاشی بود برای استقرار یک حکومت مردم سالارانه دینی به نام "جمهوری اسلامی ایران". متن این پیام بدین شرح است:

به نام خداوند جان وخرد

همکاران گرامی

 طلوع انوار انقلاب اسلامی تحت رهبری سیاسی و معنوی حضرت امام خمینی (ره) ،کلیه ی تفکر های دنیا گرایی در نظام های حکومتی را به چالش کشید و نوید بازگشت گوهر ناب دین در امور سیاست را به انسانهای آزاده جهان بشارت داد و حاکمیت انواع اندیشه های اقتصادی، اجتماعی ، سیاسی ، غربی و شرقی در اداره کشورها را کم فروغ کرد .
دهه ی فجر در سایه شعار معناگرای نه شرقی ، نه غربی، تلاشی بود برای استقرار یک حکومت مردم سالارانه ی دینی به نام "جمهوری اسلامی ایران".
طرح دو عنصر اسلامیت و جمهوریت توسط امام راحل «ره» برای اولین بار، خبر از ظهور نظریه ای جدید و مستحکم  برای برپائی یک حکومت دینی در جهان می داد که بر پایه رای مردم استوار است.
نظریه ای که برای به بار نشستن نیاز به مجاهدت های انسانهای والائی داشت که با فداکاری و گذشت از تمام سرمایه مادی و معنوی حتی خون خود به آن استحکام و پایداری بخشند.
ما برای اینکه این نهال، استحکام و قدرت امروز خود را بیابد، چه خون های پاکی که در پای آن نریختیم و چه جان های عزیزی که در راه اعتلای آن فدا نکردیم.
اکنون جهان امروز با ایرانی مواجه است که با برخورداری  از سرمایه های انسانیِ با ایمان و انقلابی خود در مسیر پیشرفت های علمی و فناوری به پیش می رود،آن گونه که صاحبان اندیشه سیاسی در غرب و شرق عالم قبول کرده اند که نهال اندیشه ی نو سیاسی "جمهوری اسلامی ایران"در جغرافیای سیاسی جهان پاگرفته و به درختی تنومندتبدیل شده است.
اگرچه پایداری و رشد این نهال ، مرهون اندیشه های بلند معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی «ره» بود، اما نبایدفراموش کرد که ماندگاری آن اندیشه های حکیمانه ، حاجتمند ایثارگری ها و فداکاری های صادقانه ای بود که با خون پاک شهیدان و جانبازان سرافراز حاصل شد.
بدون تردید برای حفظ حرمت خون همه شهیدانی که تمام هستی خود را فدای آزادی و استقلال وطن کردند ما نیز باید با همت و پشتکار برای توسعه ، عمران و آبادی ایران عزیز سخت کوشانه تلاش نمائیم.

همکاران عزیزم

امسال بنا به فرموده مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است.
خوشبختانه با هوشیاری مدبرانه مردم شریف ایران ،حماسه سیاسی جامه کامیابی بر تن کرد و دولت تدبیر و امید استقرار یافت و با تابش نور امید به زندگی مردم روشنائی بخشید . این در شرایطی است که اقتصاد کشور از یکسو به دلیل بعضی از سوء تدبیر های گذشته و از سویی دیگر به دلیل تحریم های ظالمانه شدیداً آسیب دیده است، پس لازم است برای دستیابی به حماسه اقتصادی با "وحدت کلمه"و همدلی دست به دست هم دهیم و برای توسعه ی همه جانبه و پایدار ایران عزیز تلاش نمائیم.
در پایان شایسته است که طلوع دهه ی فجر را که نوید بخش رحمت الهی و رهایی ایرانیان از بند حکومت های شاهنشاهی است، به آحاد مردم این سرزمین و همه هموطنان عزیز و به ویژه شما همکاران گرامی که سرمایه های انسانی پر تلاش و صدیق صنعت پتروشیمی هستید، شادباش بگویم وبرای همه ایرانیان در سراسر جهان که اندیشه خدمت به این مرز و بوم را در سر دارند آرزوی موفقیت و بهروزی  نمایم.

عباس شعری مقدم

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی