شعری مقدم در مسابقات کشوری قرآن کریم در سطح نفت تاکید کرد:

نهادینه شدن اخلاقیات در جامعه با عمل به آیات آسمانی

نهادینه شدن اخلاقیات در جامعه با عمل به آیات آسمانی
(سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲) ۱۴:۳۲

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: هدف اصلی نزول قرآن، حفظ و قرائت آن نیست بلکه تدبر و عمل به آیات است.

به گزارش نیپنا، مهندس عباس شعری مقدم در اولین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در سطح وزارت نفت بر آشنایی بیشتر افراد با مفاهیم قرآنی تاکید کرد و افزود: افرادی که در مسابقات قرآنی حضور می یابند باید در جامعه شاخص باشند.
وی با بیان اینکه تلاوت قرآن خصوصا با صوت زیبا همیشه مورد تاکید بوده است، اظهار داشت: حفظ، تجوید، قرائت، صوت و لحن همه خوب است اما غرض اصلی که هدایت است، نباید در پرتو این مسایل فراموش شود.
شعری مقدم افزود: به کار گیری مفاهیم قرآنی در اجتماع و جامعه اسلامی در تمامی زمینه‌ها و استفاده از قرآن کریم در عرصه زندگی ضروری است.
وی با بیان اینکه همانطور که قرآن را می‌خوانید، مطالب مهم و کلیدی را در زندگی خود به کار بندید، خاطرنشان کرد: علاوه بر رشته های این دوره مسابقات، باید مدیران و کارکنانی که در زمینه به کار بردن این مفاهیم در زندگی نیز شاخص بوده اند معرفی و مورد تشویق قرار گیرند.
 مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار امیدواری کرد با تدبر در آیات قرآنی و عمل به آنها، اخلاقیات در جامعه نهادینه شده و جامعه ای شایسته امام عصر (عج) ایجاد کنیم.
بر اساس این گزارش، اولین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در سطح وزارت نفت در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم به همت دارالقرآن کریم مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت و میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از امروز سه شنبه 29 بمهن ماه به مدت دو روز برگزار می شود.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی