شماره جدید

مدیریت هوشمند صنایع پایین دستی و افزایش قدرت رقابت پذیری
برای دهه های متوالی، فعالان صنایع پایین دستی در سرتاسر جهان سعی کرده اند که هزینه های خود را پایین نگه دارند. آنها صنایع خود را آنچنان بهینه اداره کرده اند که محصولات با ارزش تر بتوانند ارزش افزوده بالاتری ایجاد کنند، اما همه فرآیندها تا حدی می توانند بهبود یابند.
چهارشنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۱۰۹ ]
 

صنایع تکمیلی

راه حل های بی سیم در بخش صنایع پایین دستی
93
کاربردهای بی سیم صنعتی شامل یک میزبان برای کنترل ایمنی فرآیند و تجهیزات بهینه سازی بهداشت می شود.
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۲,۳۰۳ ]
 
سرمایه گذاری در نرم افزارهای مدیریتی، ضرورت اجتناب ناپذیر در صنایع پایین دستی پتروشیمی
92
امروزه صنایع پایین دستی در یک بازار پرنوسان و در یک محیط پر از فرآیندهای پیچیده کار می کنند.
پنج شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۱,۱۰۷ ]
 
استفاده از اینترنت، عامل افزایش تولید و سودآوری صنایع پایین دستی
91
برای دهه های متوالی، فعالان صنایع پایین دستی در سرتاسر جهان سعی کرده اند که هزینه های خود را پایین نگه دارند. آنها صنایع خود را آنچنان بهینه اداره کرده اند که محصولات با ارزش تر بتوانند ارزش افزوده بالاتری ایجاد کنند.
دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۹۳۱ ]
 
نقش فناوری‌های نوین در صنایع پایین دستی منطقه
90
صنایع پتروشیمی نقش انکار ناپذیری در توسعه صنعت پتروشیمی هر کشور دارد.
جمعه ۱۵ اَمرداد ۱۳۹۵ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۱,۰۲۸ ]
 
خوراک مجتمع‌های پتروشیمی و چالش‌های موجود در این حوزه
89
صنایع پتروشیمی ایران بر حسب نوع محصولی که تولید می کنند از دو نوع خوراک گازی و مایع تغذیه می کنند.
سه شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۱۱,۷۶۶ ]
 
رشد نامتوازن صنعت پتروشیمی و زنجیره ناقص ارزش
88
صنعت پتروشیمی یک صنعت مادر قلمداد می‌شود و پیوندهای پسین و پیشین زیادی با سایر صنایع دارد.
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۱,۵۹۹ ]
 
ایران پلاست و تلاش برای پاسخ به یک سئوال قدیمی/ نقش NPC در توسعه صنایع پایین‌دستی چیست؟
87
توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی و نقشی که شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در تحقق این آرمان ایفا می‌کند در تمام سال‌های گذشته یکی از دغدغه‌های جدید فعالان این صنعت بوده و هست.
چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۱,۰۵۵ ]
 
تحلیل وضعیت صنایع پائین دستی صنعت پتروشیمی
86
صنایع پایین دستی رابط بین صنایع خام و نیمه خام با صنایع بازار مصرف می باشد .
یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۱,۷۳۹ ]
 
نقش هلدینگ های خصوصی در توسعه صنایع پایین دستی
85
هلدینگ ها با استفاده از ویژگی های ذاتی خود و بازاریابی موفق تر نسبت به شرکتهای کوچک، از طریق تشکیل برند قوی باعث حفظ و ارتقای بازار صنایع پایین دستی پتروشیمی می گردد.
پنج شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۱,۵۸۷ ]
 
جایگاه تاریخی صنایع پایین دستی پتروشیمی
84
صنایع پایین دستی پتروشیمی در دنیا نیز با سابقه بیش از یک صده و با همان نگاه تامین نیاز بازار و مصرف کنندگان شکل گرفته است
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۳,۰۴۴ ]
 
« قبلی ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ صفحه ۷ از ۸ ۸ بعدی »
لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی