شماره جدید

ضرورت های زنجیره عرضه در سال 2020 و پس از آن
بخش پتروشیمی
دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۱,۱۸۹ ]
 

صنایع تکمیلی

نقش هلدینگ های خصوصی در توسعه صنایع پایین دستی
85
هلدینگ ها با استفاده از ویژگی های ذاتی خود و بازاریابی موفق تر نسبت به شرکتهای کوچک، از طریق تشکیل برند قوی باعث حفظ و ارتقای بازار صنایع پایین دستی پتروشیمی می گردد.
پنج شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۱,۳۲۶ ]
 
جایگاه تاریخی صنایع پایین دستی پتروشیمی
84
صنایع پایین دستی پتروشیمی در دنیا نیز با سابقه بیش از یک صده و با همان نگاه تامین نیاز بازار و مصرف کنندگان شکل گرفته است
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۲,۹۱۲ ]
 
بررسی نقش شرکت ملی صنایع پتروشیمی در توسعه صنایع پایین دستی
با هدف تکمیل زنجیره ارزش
82
صنایع پایین دستی پتروشیمی مزایای فراوانی دارد که در صورت توسعه آن صنعت پتروشیمی تبدیل به یکی از چرخ دنده‌های اصلی موتور محرکه رشد اقتصادی می شود.
جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۳,۷۸۸ ]
 
توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در پساتحریم
شماره 81
ایران دومین کشور پرجمعیت خاورمیانه با 80 میلیون نفر جمعیت ، با 9 درصد ذخیره نفتی و 18 درصد ذخایر گازی جهان و منابع معدنی فراوان است.
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۲,۴۱۶ ]
 
حلقه مفقوده صنعت پتروشیمی/ بررسی نقش NPC در توسعه صنایع پایین دستی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
شماره 80
همه کارشناسان صنعت نفت و اقتصاددانان انرژی در این موضوع متفق‌القول هستند که صنعت پتروشیمی یک کشور، در صورتی بر اساس اصول اقتصادی سودآوری بالایی داشته باشد، می‌تواند یکی از جذاب‌ترین حوزه‌های سرمایه‌گذاری هم برای سرمایه‌گذاران داخلی و هم برای خارجی‌ها باشد.
دوشنبه ۰۵ اَمرداد ۱۳۹۴ - ۹:۰۰
[ تعداد بازدید:۳,۰۳۴ ]
 
« قبلی ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ صفحه ۷ از ۷ بعدی »
لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی