قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد:

تسهیل قوانین برای سرمایه گذاری های جدید در صنعت پتروشیمی

تسهیل قوانین برای سرمایه گذاری های جدید در صنعت پتروشیمی
(دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴) ۱۱:۵۸

صنعت پتروشیمی ایران با حمایت های دولت و تسهیل برخی قوانین می تواند میزبان سرمایه گذاری های جدید باشد.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت  در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: صنعت پتروشیمی یک مزیت مهم برای صنایع ایران است و در این مسیر و با هدف توسعه این صنعت باید سرمایه‌گذاران مورد حمایت تمام متولیان امر قرار بگیرند و در این مسیر وزارت صنعت،معدن و تجارت آماده هرگونه همکاری است.

مجتبی خسروتاج افزود: سرمایه‌گذاران در صورت حمایت از سوی دولت می‌توانند با برنامه ‌یزی و نگاه بلند مدت اقدام به سرمایه‌گذاری در طرح های توسعه‌ای صنعت پتروشیمی در بخش بالا دستی و نیز صنایع تکمیلی کنند و بدون تردید سرمایه گذاری در این صنعت سود آور خواهد بود.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: روند تولید انواع محصولات پتروشیمی در کشور مطلوب است و ظرفیت تولید امسال با بهره برداری از چند مجتمع جدید افزایش خواهد یافت و باید  با سرمایه گذاری های جدید و ساخت واحدهای پائین دستی در مسیر تکمیل زنجیره ارزش گام برداریم.

وی با بیان این که سرمایه‌گذار افزون بر این که نیاز دارد مورد حمایتهای ویژه قرار بگیرد گفت: ارائه تسهیلات و مشوقهای مختلف  راهکاری مناسب برای جذب سرمایه گذاران است.

خسروتاج تصریح کرد: سرمایه‌گذارایرانی و خارجی نیاز به فضای شفاف برای سرمایه‌گذاری دارد.

وی با بیان این‌که باید فضا را برای سرمایه‌گذاری مناسب فراهم کنیم گفت: مشارکت بخش خصوصی و نظام بانکی کشور می‌تواند سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی را متحول کند

خسروتاج افزود: وزارتخانه‌های نفت و صنعت، معدن و تجارت می‌توانند با همکاری و تعامل بیشتر زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران در صنعت پتروشیمی فراهم کنند و خوشبختانه همکاری و تعامل این دو وزارت مطلوب است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی