افزایش ظرفیت تولید ترموپلاستیک الاستومر ژاپن

افزایش ظرفیت تولید ترموپلاستیک الاستومر ژاپن
(سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴) ۱۵:۲۴

آساهی کاسی کمیکالز به منظور تامین تقاضای فزاینده برای این محصول تولید خود را افزایش می دهد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه تخصصی پلاست مارت، شرکت صنایع شیمیایی آساهی کاسی کمیکالز ژاپن از برنامه خود برای افزایش 30 درصدی ظرفیت تولید پلیمر SEBS (نوعی ترموپلاستیک الاستومر) تا ماه ژوئن سال 2016 در مجتمع کاوازاکی این شرکت واقع دراستان کاناگاوا ژاپن خبر داد.

توسعه پلیمرهای با کارایی بالا یکی از راهبردهای کلیدی آساهی کاسی برای تبدیل شدن به یک شرکت صنایع شیمیایی پردرآمد است. این شرکت جایگاه مناسبی در بازار لاستیک های مصنوعی و الاستومرها پیدا کرده و متمرکز بر تولید محصولات با کارایی و ارزش افزوده بالا، به ویژه Tuftec و S.O.E. است.

پلیمر SEBS نوعی الاستومر با کارایی و ارزش اقتصادی بالا محسوب می شود که از خواص مطلوبی چون مقاومت در برابر فرسایش، حرارت و سایش برخوردار است. این محصول طیف وسیعی از کاربردها را شامل می شود. از جمله می توان به اصلاح پلاستیک ها ( plastic modification ) و مصرف در انواع چسب ها اشاره کرد.

این پلیمر به عنوان اصلاح کننده قادر است پلی پروپیلن را به ماده ای انعطاف پذیر و در عین حال شفاف تبدیل کند که می تواند جایگزین مناسبی برای پلی وینیل کلراید، به ویژه در کاربردهای پزشکی باشد.

طی سال های اخیر، تقاضا برای پلی پروپیلن اصلاح شده جهت مصارف پزشکی، از سوی بازار اروپا و چین رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

آساهی کاسی کمیکالز به منظور تامین تقاضای فزاینده برای این محصول، بهار امسال ظرفیت تولید مجتمع کاوازاکی را تا 20 درصد افزایش داد.

همچنین پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک میزان تقاضا از سطح کنونی فراتر رود. همین موضوع سبب شده این شرکت به توسعه زیرساخت ها و بهبود سیستم عرضه خود بپردازد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی