شعری مقدم خطاب به مدیران :

برای رفع مشکلات به جای نامه نگاری از گفتگوی رو در رو استفاده کنید

برای رفع مشکلات به جای نامه نگاری از گفتگوی رو در رو استفاده کنید
(یکشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴) ۱۳:۴۸

عباس شعری مقدم معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در جلسه هیئت مدیره امروز (یکشنبه 15 شهریور ماه) به بررسی مشکلات کارکنان قراردادی و تکریم کارکنان پرداخت.

به گزارش نیپنا، شعری مقدم با بیان اینکه مشکل کارکنان قراردادی باید به نحو مطلوبی حل شود گفت : امیدوارم بتوانیم افراد شایسته مورد نیاز برای سازمان را از میان کارکنان قراردادی که دارای تحصیلات بالا و توانمند هستند و  در حال حاضر نقش های ارزشمندی را برعهده دارند ، جذب کنیم .

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در ادامه جلسه هیئت ‌مدیره‌ متشکل از مدیران و روسای ستادی، با اشاره به اینکه هدف اصلی ما تسهیل در روند اجرایی سازمان است ، افزود : باید توجه داشته باشیم که کمتر از دستورات آمرانه استفاده کنیم بلکه سعی کنیم در قالب خواهش مسایل را مطرح نماییم.

وی مهمترین خدمات قابل ارائه برای کارکنان این صنعت را ، حل اختلاف نظر بدون مکاتبات اداری و به صورت رو در رو و انعکاس آن به صورت مکتوب ، روش تعامل و تدبیر برای حل مشکلات ، انتخاب راه حل های بردـ برد، ارائه پیشنهاد به دنبال طرح سئوال، تعامل همکاران همسو با خرد جمعی ، استفاده از دانش و تجربیات مشاوران کاردان و مجرب و همچنین درخواست اختیار بیشتر جهت فعالیت بهینه را عنوان کرد .

 شعری مقدم ضمن ارائه روایتی از پیامبر اسلام (ص) در خصوص تکمیل مکارم اخلاقی  بیان کرد : یکی از اصول مهم در مکارم اخلاقی تواضع و پرهیز از تکبر است.

در پایان ایشان پیشنهاد کردند برای ایجاد همبستگی با کارکنان ، باید نسبت به فرهنگ سازی و نهادینه شدن ارزش های اخلاقی در سازمان ، مدیران و روسا خود بعنوان الگو عمل کنند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی