شیمیایی ها سوم شدند

شیمیایی ها سوم شدند
(چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴) ۱۷:۳۲

شیمیایی ها امروز در رده سوم برترین گروه های صنعت از نظر ارزش بازار قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، سرمایه گذاران بورسی امروز تعداد 17 میلیون و 507 هزار سهم از سهام صنعت شیمیایی را به ارزش 54 میلیارد و 355 میلیون ریال در بورس اوراق بهادار دادوستد کردند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، در نتیجه داد و ستدهای امروز سهام شرکت های فعال در این صنعت، ارزش بازار این صنعت به 703 هزار و 354 میلیارد ریال رسید که در قیاس با روز گذشته کاهش داشت.

در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین متوقف بود و معامله ای بر روی سهام این شرکت انجام نشد.

گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، در قیمت پایانی تغییری با روز قبل نداشت. سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی امروز با 0.39 درصد کاهش قیمت، همراه شد. اما در مقابل، پتروشیمی شازند 0.17 درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. پتروشیمی پردیس هم در آخرین معامله مثبت و در قیمت پایانی منفی بود. پتروشیمی کرمانشاه و خارک نیز روندی مشابه داشتند.

در عین حال، پتروشیمی مارون از افت 1.59 درصدی برخوردار شد.  پتروشیمی شیراز با 0.74 درصد افزایش قیمت، پتروشیمی جم با 0.04 درصد افت قیمت، پتروشیمی آبادان با 1.96 درصد کاهش، پتروشیمی فناوران با 0.04 درصد افزایش و پتروشیمی خراسان با افزایش 0.26 درصدی به روز کاری خود پایان دادند.

امروز، نمادهای پالایش نفت بندرعباس، فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، بانک پاسارگاد، هلدینگ نفت و گاز پارسیان، چادرملو و حفاری شمال با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص افت یک هزار و 43 واحدی این متغیر را رقم زدند. در نتیجه این کاهش ، شاخص در عدد 63 هزار و467 به کار خود پایان داد.

در فرابورس هم 3 میلیون ورقه بهادار به ارزش 2 هزار و 155 میلیارد و 740 میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت .

بیشترین حجم  معاملات فرابورس معادل 8  میلیون و 340 هزار سهم مربوط به ذوب آهن اصفهان بود و بیشترین ارزش معاملات با رقم 15 میلیارد و 720 میلیون ریال به پالایش نفت تهران اختصاص یافت.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی