پتروشیمی از شرایط سخت تحریم سربلند بیرون آمد

پتروشیمی از شرایط سخت تحریم سربلند بیرون آمد
(یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴) ۱۳:۰۵

صنایع پائین دستی پتروشیمی همگام با بخش بالادستی در دوران پسا تحریم با افزایش مشارکت با دیگر کشورها زمینه های همکاری های بی شماری را در اختیار خواهند داشت .

مدیرعامل شرکت نایلون و آلومینیوم بهبند یزد و رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پلاستیک یزد در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: ایران با داشتن صنایع پتروشیمی قوی و توانمند، دارای قابلیت بسیار خوبی جهت عرضه محصولات با کیفیت و تبدیل شدن به قطب صادراتی منطقه است به گونه ای که بسیاری از واحدهای صنعتی کشور حتی در دوران تحریم با بهره گیری از مدیریت صحیح به دستاوردهای بی شماری دست یافتند.

 وی افزود: شرکت نایلون و آلومینیوم بهبند یزد یکی از تولیدکنندگان بزرگ تسمه های بسته بندی کشور و نیز یکی از صنایع مرتبط با امر تهیه و توزیع مواد اولیه برای سایر واحدهای تولیدی است .

حمید مزیدی افزود: مدیرعامل شرکت نایلون و آلومینیوم بهبند یزد ادامه داد: در همین راستا و برای رشد صنعت داخلی و قطع وابستگی به سایر کشورها در دوران تحریم در جهت افزایش کیفیت محصولات خود، واحدی تولیدی در شهرستان هرات در فاصله 250 کیلومتری شهر یزد در زمینه تولید تسمه های بسته بندی راه اندازی کردیم که خوشبختانه تا به امروز بدون مشکل در حال فعالیت است و در عین حال که باعث اشتغال زایی در منطقه شده است .

مزیدی گفت: در حال حاضر در ادامه برنامه های توسعه فعالیت های خود در حال مذاکره با چندین شرکت خارجی برای افزایش همکاری های متقابل هستیم و امیدواریم که به نتیجه مطلوب خود دست یابیم .

مدیرعامل شرکت نایلون و آلومینیوم بهبند یزد اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه های تخصصی و نیز همایش های مدون و برنامه ریزی شده و هدفمند نتایج ارزشمندی برای افزایش همکاری ها و سرمایه گذاری های دوسویه با صنایع مختلف سایر کشورها در آینده دارد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی