رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

رقابت سالم محور المپیاد آتش نشانان است

رقابت سالم محور المپیاد آتش نشانان است
(پنج شنبه ۳ دی ۱۳۹۴) ۱۲:۱۴

برگزاری المپیاد آتش نشانان می تواند نشاط، انگیزه و رقابت سالم را میان کارکنان افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار نیپنا دومین المپیاد آتش نشانان وزارت نفت صبح امروز (3 دی ماه 94) با حضور آتش نشانان شرکتهای تابعه این وزارتخانه در عسلویه آغاز بکار کرد.

در آیین افتتاح این المپیاد علیرضا نریمان نژاد رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سخنانی با تأکید بر نقش مهم HSE در تمام شرکتها و سازمان ها اظهار کرد : دومین المپیاد آتش نشانان وزارت نفت با هدف ایجاد رقابت سالم، رفاقت و نیز افزایش آمادگی جسمانی کارکنان واحدهای HSE صنعت نفت با رویکرد اخلاق محوری برگزار می شود.

وی افزود : هدف از برگزاری این مسابقه نهادینه کردن HSE در تمام ابعاد است و امیدواریم برگزاری این المپیاد در سال های آتی با حضور شرکت کنندگان بیشتری انجام شود.

به گزارش نیپنا دومین المپیاد آتش نشانان وزارت نفت به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد و نیز HSE منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حال برگزاری است.

گفتنی است این رقابت ها با حضور13 تیم از پتروشیمی پردیس، پتروشیمی بندر امام، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس، پالایشگاه چهارم و نهم (شرکت ملی گاز)، پالایشگاه شهید هاشمی نژاد، شرکت نفت و گاز پارس، شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران (تیم الف و ب) و شرکت پالایش نفت بندرعباس، برگزار می شود.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی