بزرگداشت دوازدهمین دوره روز مهندسی در فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران

بزرگداشت دوازدهمین دوره روز مهندسی در فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران
(چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴) ۱۹:۱۴

عصر امروز چهارشنبه (94/12/05)، طی مراسمی در فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، از مهندس محمدحسن پیوندی به عنوان بیستمین مدیر قدرتمند پتروشیمی جهان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، در این مراسم که با حضور دکتر داوری اردکانی رئیس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، دبیران ، معاونان و تنی چند از اعضای این فرهنگستان برگزار شد، دکتر سعید سهراب پور رئیس گروه علوم و مهندسی فرهنگستان علوم ضمن عرض خیرمقدم به استادان، مهندسان و دانشمندان جوان برجسته جامعه مهندسی کشور، به بیان گزارشی از روند انتخاب مدیران و مهندسان برجسته پرداخته و اظهار داشت: براساس گزارش سازمان  ICIS که پتروشیمی جهان را رصد می کند، نام آقای مهندس محمدحسن پیوندی اولین مهندس برجسته کشور- منتخب فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران در رشته مهندسی شیمی و پتروشیمی، در بین 40 مدیر قدرتمند پتروشیمی جهان در سال 2015 میلادی و در رتبه بیستم قرار گرفت.

این گزارش می افزاید: آقای مهندس محمدحسن پیوندی پیش از این نیز در اولین دوره انتخاب مهندسان برجسته کشور توسط فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران در سال 1383، به عنوان مهندس برجسته کشور در رشته مهندسی شیمی و پتروشیمی انتخاب شده بود.

ایشان اکنون معاون مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و عضو شورای اتاق فکر مهندسان برجسته منتخب فرهنگستان علوم است.

براساس این گزارش، فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران برای دومین بار این موفقیت بزرگ را به آقای مهندس پیوندی بعنوان بیستمین مدیر قدرتمند پتروشیمی جهان تبریک گفت.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی