101

آشنایی با هلدینگ های پتروشیمی جهان: هلدینگ ییپس

آشنایی با هلدینگ های پتروشیمی جهان: هلدینگ ییپس
(یکشنبه ۱۵ اَمرداد ۱۳۹۶) ۰۸:۰۰

هلدینگ پتروشیمی ییپس در هنگ کنگ، در سال 1971 تاسیس شد و بعنوان یکی از برندهای معتبر رنگ در چین واقع شده است .

هلدینگ پتروشیمی ییپس[1]، که نام آن قبلا هنگ چئونگیانگ[2] بود، در سال 1971 تاسیس شد و در سال 1991 در فهرست شرکت ها در بورس هنگ کنگ[3] قرار گرفت. تمرکز این گروه بر تولید و فروش محصولات پتروشیمی قرار دارد که این محصولات شامل انواع حلال ها، رنگ ها، جوهرها و روغن ها است. این هلدینگ بزرگترین تولیدکننده حلال های استات در جهان، بزرگترین تولیدکننده جوهر و یکی از برندهای معتبر رنگ در چین است. دفتر مرکزی هلدینگ پتروشیمی ییپس در هنگ کنگ قرار دارد، گروه تحقیق و توسعه این هلدینگ در پارک فناوری ژانگجیانگ[4] در شانگهای قرار دارد.

کارخانه های متعدد این هلدینگ در سراسر چین پراکنده شده اند و این هلدینگ یک شبکه توزیع گسترده را در همه استان ها و شهرها راه اندازی کرده است. برندهایی که تحت مالکیت این هلدینگ قرار دارند عبارتند از:

برند Bauhina برای انواع رنگ؛

برند Bauhinia Variegata برای انواع جوهر؛

برند Hang Cheung Coating برای انواع رنگ صنعتی؛

برند Hercules برای انواع روغن اتومبیل؛

و برند Pacoil برای انواع روغن تخصصی.

اهداف هلدینگ

ما دقت و تمرکز داریم، بنابراین ما ممتاز هستیم.

ما متعهد هستیم که بیشترین بازدهی را برای کارمندان و سهامداران ایجاد کنیم.

تعهدات ما عبارتند از:

بدون هیچ ملاحظه ای تولید با صرفه مقیاس را رعایت کنیم؛

به طور مداوم برند خود را تقویت کنیم؛

محصولات جدید و منحصر به فرد را از طریق تحقیق و توسعه تولید کنیم؛

همواره بالاترین کیفیت را برای محصولات تولیدی خود تضمین کنیم؛

بستر لازم را برای شکوفایی استعداد کارمندان فراهم کنیم؛

بالاترین استانداردهای موجود را در مسوولیت اجتماعی عمومی تضمین کنیم.

هلدینگ پتروشیمی ییپس در گذر زمان

 هلدینگ

دهه 1970، دوره تاسیس و راه اندازی

در 25 اکتبر سال 1971، مغازه ای با نام هنگ چئونگهونگ در هنگ کنگ کسب و کار خود را با فروش محصولات پتروشیمی آغاز کرد. این مغازه بعدها به هلدینگ پتروشیمی ییپس تغییر نام داد.

با فلسفه های «پشتکار موفقیت به همراه دارد» و «صداقت موجب اعتماد می شود» برند هنگ چئونگهونگ جایگاه خود را تثبیت کرد و توانست فرصت های بسیار خوبی را در صنعت پتروشیمی به دست آورد.

دهه 1980 دوره توسعه

 این گروه در حالی که حضور خود را در بازار چین به صورت فعال گسترش می داد، شروع به خرید مواد اولیه در چین کرد.

به دنبال سیاست درهای باز چین، این گروه نیز شروع به توسعه نوآوری و ابداع، توسعه دامنه تولیدات و ایجاد برندهای جدید کرد.

این گروه اولین کارخانه خود، تحت عنوان کارخانه تولید محصولات پتروشیمی هنگ چئونگ[5] را در بوجی در شِنژِن[6] افتتاح کرد.

دهه 1990، دوره پیشرفت

گروه دفتر مرکزی هلدینگ پتروشیمی ییپس را در فنلینگ[7] افتتاح کرد.

 در آگوست سال 1991 این گروه در فهرست شرکت های سهامی در بورس هنگ کنگ قرار گرفت که دستاورد بسیار مهمی برای این شرکت محسوب می شد.

در حالی که این هلدینگ سرمایه گذاری خود را برای تولید محصولات جدید و راه اندازی دفاتر فروش در چین گسترش می داد، همچنین به ادغام و ایجاد شرکت های جدید نیز می پرداخت.

قرن بیست و یکم، پیشروی با ثبات به سوی آینده

کارخانه های جدیدی در هوئییانگ، ژانگ شان و ژجیانگ[8] راه اندازی شدند و با پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات و خطوط تولید تمام اتوماتیک مجهز شدند که این امر باعث شد بهره وری به میزان بسیار زیادی بهبود پیدا کند. همچنین این گروه به منظور تقویت قدرت رقابت پذیری خود در بازار، با چند شرکت بزرگ و مطرح در صنعت پتروشیمی ادغام شد.

همه تلاش ها در جهت مدیریت مشترک معطوف بود تا بدین ترتیب رشد مداوم و باثبات هلدینگ تضمین شود.

هلدینگ پتروشیمی ییپس به عنوان جزیی از MSCI (شرکت سرمایه گذاری مورگاناستنلی[9]) در سری شاخص سرمایه ای چین[10] پذیرفته شد.

محصولات اصلی تولید شده در هلدینگ پتروشیمی ییپس

انواع حلال

انواع رنگ

انواع روغن

انواع حلال

تولید انواع حلال جزء بزرگترین کسب و کارهای این هلیدنگ محسوب می شود و این شرکت بزرگترین تولید کننده حلال های استات در دنیا است.

این هلدینگ عمدتا حلال های صنعتی ارگانیک که دوستدار محیط زیست هستند تولید می کند که می توان آنها را در دو دسته طبقه بندی کرد، حلال های خام و حلال های ترکیبی. حلال های خام عبارتند از اتیل استات، نرمال بوتیل استات، بوتیل استات ترکیبی و اتانول که به طور گسترده ای در صنایع به عنوان رنگ، دباغی، داروها و افزودنی های مورد استفاده قرار می گیرد. حلال های ترکیبی معمولا تحت عنوان «تینرها» شناخته می شوند، که مواد کمکی انواع رنگ، جوهر و رنگ های صنعتی هستند. این حلال های ترکیبی به صورت گسترده ای در تولید انواع اسباب بازی، لوازم الکترونیکی، صنایع چاپ و مبلمان استفاده می شوند. فروش حلال های ترکیبی قدم به قدم با افزایش تولید انواع رنگ و جوهر پیش می ورد و هر سال به طور قابل توجهی افزایش می یابد. این مواد همراه با حلال های خام هسته اصلی کسب و کار این گروه را تشکیل می دهند.

موفقیت کسب و کار تولید انواع حلال در این هلدینگ مرهون فرهنگ ممتاز همکاری در این هلدینگ، تیم مدیریتی عالی و هماهنگ آن، شبکه فروش مستقیم و ائتلاف استراتژیک این هلدینگ با شرکت های معتبر دنیاست که همین امر باعث شده است که این هلدینگ در مقایسه با رقبای خود از مزایای بسیار زیادی برخوردار شود.

انواع رنگ

کسب و کار تولید انواع رنگ در هلدینگ پتروشیمی ییپس که از سال 1982 شروع شده است، شامل تولید انواع رنگ شامل رنگ های خانگی و رنگ های ساختمانی، انواع جوهر و رنگ های صنعتی است. این محصولات به طور گسترده ای در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند از صنعت ساخت و ساز، مبلمان و اسباب بازی گرفته تا محصولات الکترونیکی، صندلی و مبل، مواد غذایی و بسته بندی هدیه و همچنین چاپ کاغذی همه و همه از محصولات این صنعت استفاده می کنند.

به دلیل مزایای رقابتی که در طول سالیان فعالیت این گروه به وجود آمده، این گروه توانسته شهرت بسیاری در زمینه تولید انواع برند رنگ به دست آورد. برخی از این برندها عبارتند از برند Bauhina برای انواع رنگ؛برند Bauhinia Variegata برای انواع جوهر؛برند Hang Cheung Coating برای انواع رنگ صنعتی؛ و برند  Da Chang برای انواع رزین.

انواع رنگ با برند Bauhina

سه سری محصول تحت برند رنگ Bauhina تولید می شوند که این سه محصول عبارتند از رنگ های خانگی (رنگ هایی با پایه آب که در آب حل می شوند و رنگ چوب)، رنگ های حرفه ای ساختمانی (رنگ های داخلی و خارجی دیوارها) و رنگ های صنعتی (رنگ های مبلمان و انواع ضد زنگ).

انواع جوهر با برند Bauhinia Variegata

در حال حاضر برند Bauhinia Variegata بزرگترین تولیدکننده و توزیع کننده جوهر در چین است. این هلدینگ کارخانه هایی را در موقعیت های استراتژیک در جنوب، غرب و شرق چین به منظور تولید جوهر که در تولید چاپ پلاستیکی و کاغذی راه اندازی کرده است.

انواع رزین با برند Da Chang

بخش تولید انواع رنگ در هلدینگ پتروشیمی ییپس همچنین رنگ ها و پوشش مخصوصی را برای محصولات دیجیتالی، لاک الکل مخصوص برای پردازش پس از چاپ در صنعت چاپ، انواع رزین برای تولید انواع رنگ و همچنین انواع رنگ را برای استفاده در صنعت تولید مبلمان، اسباب بازی و لوازم الکترونیکی را تولید می کند.

انواع روغن

انواع روغن اتومبیل و روغن صنعتی با برند Hercules و Pacoil

این هلدینگ از سال 1992 تاکنون تولید روغن را آغاز کرده است و در حال حاضر انواع روغن اتومبیل، روغن صنعتی و روغن های تخصصی را تحت برندهایHercules و Pacoil تولید می کند.

روغن های Hercules شامل انواع روغن اتومبیل و روغن صنعتی می شود که دربرگیرنده رنج وسیعی از روغن ها از انواع روغن موتور، انواع ضد زنگ، خنک کننده های سیستم ها، سیالات عایق، انواع گریس، روغن موتور، سیالاتتبدیل خودکار، روغن های هیدرولیک، روغن های توربین، روغن های هادی گرما، روغن های ریل، روغن های کمپرسور و روغن های گردشی را در بر می گیرد.

روغن های تخصصی Pacoil در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند که برخی از این صنایع عبارتند از: اتومبیل، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، فولاد، اسباب بازی، تولید برق، سیمان، منسوجات، پلاستیک، مواد شیمیایی، کاغذسازی، شیشه، سیم و کابل.



[1] Yip’s Chemical Holding Limited

[2]Hang Cheung Hong

[3]Hong Kong Stock Exchange

[4]Zhangjiang Hi-tech park

[5]Hang Cheung Petrochemical Fatory

[6]Buji, Shenzhen.

[7]Fanling

[8]Huiyang, Zhangshan and Zhejiang

[9]morgan Stanley Capital Investment

[10]China Small Cap Index Series

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی