103

آشنایی با هلدینگ های پتروشیمی جهان: هلدینگ پتروشیمی سان ویک

آشنایی با هلدینگ های پتروشیمی جهان: هلدینگ پتروشیمی سان ویک
(شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶) ۰۸:۰۰

این هلدینگ در کشور چین و در ایالت جیانگ شو قرار دارد و کل ظرفیت تولید اسید آکریلیک آن بالغ بر 685.000 تن و ظرفیت تولید آکریلیک استر آن 430.000 تن در سال است.

هلدینگ پتروشیمی سان ویک[1] ( سان ویک شیمی) یکی از پیشروان تولید محصولات شیمیایی واسطه مانند اسیذ آکریلیک (AA)، آکریلیک استرها (AE)، اسید ایمینودیاستیک ان- فسفونموتی (PMIDA) و گلیفسیت است که هر یک از آنها مواد شیمیایی پایه هستند که برای تولید بسیاری از محصولات صنعتی، مصرفی و کشاورزی مانند انواع رنگ ها، چسب ها، پوشک بچه، منسوجات، مواد شوینده و مواد تسویه آب و آفت کش ها به کار می روند.

هلدینگ سان ویک بزرگترین تولیدکننده اسید آکریلیک در چین و در جهان است و آکریلیک استرها محصول پایین دستی حاصل از اسید آکریلیک هستند. این هلدینگ قدرت این را دارد که ظرفیت تولید اسید آکریلیک و آکریلیک استر خود را مطابق با نیازهای بازار کم یا زیاد کند.

هلیدنگ پتروشمی سان ویک و شرکت آرکیما آسیه ساس Arkema Asie SAS ("Arkema")، که یک شرکت بین المللی فرانسوی در زمینه تولید محصولات شیمایی است، با سرمایه گذاری مشترک یک شرکت جدید را ایجاد کردند که نام آن تایشینگ سانکه کمیکال (Taixing Sunke Chemical Co., Ltd.)است که سه خط تولید اسید آکریلیک دارد.

هلدینگ پتروشیمی سان ویک همچنین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اسید ایمینودیاستیک ان- فسفونموتی (PMIDA) و گلیفسیت در چین است و ظرفیت تولید سالانه آن به ترتیب 40 هزار و 20 هزار تن در سال است. PMIDA ماده اولیه تولید گلیسفیت است.

هلدینگ پتروشیمی سان ویک در 5 فوریه سال 2007 در برد اصلی بورس سنگاپور قرار گرفت.

هلدینگ پتروشیمی سان ویک در گذر زمان

 هلدینگهلدینگهلدینگ



[1]SUNVIC CHEMICAL HOLDINGS LIMITED

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی