105

هلدینگ های پتروشیمی جهان: هلدینگ پتروشیمی کراتون (2)

هلدینگ های پتروشیمی جهان: هلدینگ پتروشیمی کراتون (2)
(چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶) ۰۸:۰۰

محصولات تولیدی کراتون

انواع چسب

پورتفولیوی هلدینگ پتروشیمی کراتون شامل گستره متنوعی از انواع پلیمر و فناوری های جدید تولید مواد شیمیایی به منظور تولید انواع چسب است. هلدینگ پتروشیمی کراتون به عنوان عرضه کننده پیشرو رزین های چسبنده بر پایه منابع انرژی تجدیدپذیر در بازار جهانی چسب، از طریق برقراری ارتباط موثر با مشتریان به منظور ارائه راهکارهای اساسی برای بهبود بازار به توسعه تولید محصولات جدید و نوآورانه ادامه می دهد.

پلیمرهای کراتون به نحوی مهندسی شده اند که فرآیندهای خاص و کاربردهایی دارند که برخی از آنها عبارتند از عملکرد برش، ذوب و حل کردن محصولات چسبنده. پورتفولیوی گسترده کراتون شامل کلوفون روغن تال و چسب های بر پایه ترپن و شامل استر کلوفون، تجزیه کنندگان، رزین های ترپن فنولیک، پلی ترپن ها، رزین های ترپن حاوی استایرن، AMS، رزین های AMS فنولیک و پلی آمیدهای حرارتی که گستره متنوعی از انتخاب ها را در بازار جهانی چسب ارائه می کند.

ادغام عمودی این هلدینگ، تولید در کلاس جهانی و تجهیزات بسیار پیشرفته تولیدی و تداوم سرمایه گذاری در فناوری های جدید مشتریان آن را قادر می سازد تا فرمول چسب ها را با استفاده از مواد چسبنده بر پایه منابع انرژی تجدیدپذیر به نحوی تغییر دهند که بتوانند تقاضای موجود در بازار را پاسخ دهند.

پلیمرهای تولیدی هلدینگ کراتون که بر اساس مواد چسبنده با جنس عالی تولید شده اند، برای کاربردهای مختلف بسیار مناسب هستند، برخی از این کاربردها عبارتند از چسب حرارتی و چسب های بر پایه مواد حلال و می توانند همراه با سایر پلیمرها مانند انواع رزین، انواع بتونه، انواع رنگ، روغن ها، غلیظ کنند ها، انواع واکس و تثبیت کننده استفاده شوند تا ویژگی های متعادل تری را داشته باشند.

صنعت خودور

راه حل های منحصر به فرد برای چالش های موجود در صنعت خودرو

انواع پلیمرهای تولیدی هلدینگ پتروشیمی کراتون در گستره وسیعی از کاربردها در صنعت خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از این کاربردها عبارتند از پوشش های درب کیسه هوا در اتومبیل، نگه دارنده لیوان و فنجان، پنل های درب اتومبیل، دستگیره های داخلی درب اتومبیل، پنل های ابزار، دستگیره ها و پوشش های پارچه ای. عملکردهای متنوع پلیمرهای کراتون باعث می شوند که این کاربردها انعطاف پذیر باشند و به خوبی در صنعت خودرو و بقیه صنایع مورد استفاده قرار گیرند.

پلیمرهای G هلدینگ پتروشیمی کراتون در کاربردهایی مورد استفاده قرار می گیرند که نیاز به کشش فوق العاده زیادی دارند و همچنین نیاز به حفاظت در مقابل اشعه UV و ثبات حرارتی دارند. این پلیمرها را می توان با موادی مانند EPDM و TPV ترکیب کرد تا فرآیندپذیری بهتری داشته باشند. این مواد باعث می شوند که میزان سختی ترکیب ها در مقابل کاربردهای محافظ ورود هوا، مانند فشرده سازی پنجره ها، کانال های بالا و پایین کردن شیشه ها و پوشش های ایستا و پویای متنوع کاهش پیدا کند. این پلیمرها ویژگی های موثر بسیار زیادی دارند، به خصوص در دمای سرد، و معمولا به منظور اصلاح پلی پروپیلن و TPO استفاده می شوند تا عملکرد آنها را تقویت کنند.

پلیمرهای FG هلدینگ پتروشیمی کراتون همان پلیمرهای G هستند که کاربردی شده اند و به منظور تطبیق با پلیمرهای مغناطیسی و زیر لایه های آن ایجاد می شوند. این ماده می تواند در کاربردهای ذوب شدنی مورد استفاده قرار گیرد تا ویژگی های چسبندگی آن تقویت شود. این ماده معمولا برای اصلاح ترکیب های ترموپلاستیک مهندسی شده اصلاح می شوند تا تطابقشان با انواع پلیمر یا افزودنی در یک فرمول ترکیبی افزایش یابد.

پلیمر Dهلدینگ پتروشیمی کراتون یک نوع پلیمر USBC است که قابلیت تطبیق با کشش بالا، گستره وسیعی از مواد شیمیایی سخت و با چسبندگی کم را دارد. این ویژگی ها یک پنجره تازه ای از فرآیندهای پردازشی ذوب ترموپلاستیک را باز می کند. این سیستم می تواند برای کاربردهای معتدل تر و نیز در سیستم های چسبنده مورد استفاده قرار گیرند.

پلیمر A در این هلدینگ به منظور متعادل سازی، ترکیب و کاربردهای سطحی ذوب شدنی مورد استفاده قرار می گیرند. این کاربردها معمولا ویژگی های جریانی را بهبود می بخشند، در حالی که به طور همزمان عملکردهایی دارند که از پلیمرهای سنتی این هلدینگ کراتون نیز بر می آید.

انرژی های زیستی

هلدینگ پتروشیمی کراتون پالایشگر پیشرو روغن خام تال (CTO) است که محصول جانبی خمیر کاغذ است.

وقتی روغن خام تال (CTO) پالایش می شود، 30 تا 50 درصد آن تبدیل به یک سوخت قیر مانند می شود که مایع زیستی پایدار و تجدیدپذیر است که می تواند به عنوان انرژی صنعتی و نیز در کاربردهای حرارتی مورد استفاده قرار گیرد.

سوخت قیری سیلوابلند (SYLVABLEND™ Pitch Fuel)که توسط هلدینگ پتروشیمی کراتون تولید می شود، مشتریان ما را در سراسر جهان قادر می سازد تا با چشم خود مشاهده کنند که چگونه این محصول حجم آلاینده ها را کاهش می دهد. این سوخت در مقایسه با سوخت نفت سنگین در حدود 70 درصد آلایندگی کمتری به همراه خواهد داشت.

هلدینگ پتروشیمی کراتون سیلوابلند 40 و سیلوابلند 60 را به بازارهای انرژی آمریکای شمالی و اروپا عرضه می کند.

مواد شیمیایی کاربردی

شرکت کراتون گستره وسیعی از اسیدهای بر پایه روغن تال، پلی آمیدها و آمینه های چرب را تولید می کند که می توانند به عنوان مواد شیمیایی کاربردی در کاربردهایی مانند پوشش سیم و کابل، روان کننده ها، مواد معدنی و کاربردهای حوزه های نفتی مورد استفاده قرار گیرند. برخی از این مواد عبارتند از:

سن واکس ها

شرکت کراتون مشتقات هیدورژنیزه شده روغن کرچک را تولید می کند که به عنوان گریس روان کننده و نیز در صنایع پوشش سیم و کابل مورد استفاده قرار می گیرد. به این منظور این هلدینگ برای عرضه این محصول در بازار آمریکای شمالی بهترین خدمات پس از فروش و نیز خدمات فنی را ارائه می دهد.

اسیدهای دایمر

محصولات یونی دایم (UNIDYME) شرکت کراتون اسیدهای چرب دایمر شده هستند که به طور خاص به منظور تولید عوامل جابجایی پلی آمیدها طراحی شده اند.

پلی آمیدهای جوهری

شرکت کراتون بیش از چهل سال است که پلی آمیدهای یون رز (UNI-REZ) را تولید می کند. این شرکت به صنایع تولید چسب، جوهرهای انعطاف پذیر بسته بندی، نشان گذارهای ترافیکی و صنایع سیم و کابل خدمات می دهد و محصولاتی با حداکثر کیفیت ممکن را در اختیار آنها می گذارد.

اسیدهای ایزوستریک و استریک

اسیدهای ایزوستریک تولید شده توسط شرکت کراتون در کاربردهای وسیعی از محصولات بهداشتی حاوی نرم کننده تا روان کننده های بسیار با کیفیت موتور به کار برده می شوند.

اسیدهای منومر

اسیدهای منومر سنتری (CENTURY) در واقع محصولات غیرنفتی و غیر حیوانی هستند که می توانند به عنوان جایگزین برای سبزیجات مختلف و نیز محصولات مشتقاتی اسیدهای چرب بر پایه پیه مورد استفاده قرار گیرند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی