123

معرفی هلدینگ پتروشیمی فورموسا پلاستیک

معرفی هلدینگ پتروشیمی فورموسا پلاستیک
(سه شنبه ۱۵ اَمرداد ۱۳۹۸) ۰۸:۰۰

شرکت تایوانی تولیدکننده مواد شیمیایی، گروه پلاستیک فورموسا، نسبت به سرمایه گذاری در پروژه های عظیم استخراج گاز شیل با هزینه پایین در ایالات متحده آمریکا نظر مثبتی دارد.

شرکت فورموسا پلاستيک آمریکا که هویت آمریکایی دارد، اخیرا ساخت یک کارخانه کراکر اتیلن و دی هیدورژنه سازی پروپان را در پوینت کامفورت در ایالت تگزاس را آغاز کرده است. سال گذشته نیز یکی دیگر از زیر مجموعه های آمریکایی شرکت فورموسا تحت عنوان شرکت پتروشیمی فورموسا، اعلام کرد بر روی یک طرح 4/9 میلیارد دلاری ساخت یک مجتمع پتروشیمی مطالعه می کند که قرار است در شهر سنت جیمز در ایالت لوس آنجلس ساخته شود، این طرح در دو فاز انجام خواهد شد و ساخت آن در حدود یک دهه به طول خواهد انجامید.

نمودار 1- میزان فروش محصولات شیمیایی توسط شرکت فورموسا پلاستیکز در یک دهه اخیر

 

 

خصوصی

منبع: cen.acs.org

محصولات تولید شده در هلدینگ پتروشیمی فورموسا پلاستکیز

سرمایه گذاری این شرکت در خرید امکانات جدید، توسعه محصولات، کنترل کیفیت و آزمایشگاه های کاربردی، همراه با تیم خدمات فنی، که در میان بهترین ارائه دهندگان خدمات در این صنعت قرار می گیرند، باعث شده است که مشتریان این شرکت از خدمات و امکانات منحصر به فرد این شرکت بهره مند شوند.

این شرکت پنج گروه عمده از محصولات را به مشتریان صنعتی و تجاری ارائه می کند:

·         محصولات کلر- آلکالی (شامل سود سوزآور، اتیلن دی کلراید، وایتکس و اسید هیدروکلریک)؛

·         محصولات تخصصی منتشر شونده فورمولون[1]، رزین های پلی وینیل کلراید؛

·         رزین های پلی اتیلن فورمولین[2]؛

·         رزین های پلی پروپیلین فورمولین؛

·         رزین های پلی وینیل کلراید معلق و ترکیبات آن.

این شرکت رزین های مشتق شده از پلی پروپیلین و پلی اتیلن را تحت نام تجاری فورمولین و رزین های وینیل را تحت نام تجاری فورمولون در بازار عرضه می کند.

محصولات کلر آلکالی

شرکت فورموسا سود سوزآور با درجه ممبران را می فروشد که در صنایع بسیاری کاربرد دارد. این کاربردها شامل پردازش شیمیایی، صابون و انواع شوینده ها، تسویه آب، خمیر کاغذ و کاغذ و آلومینیم می شود. این شرکت همچنین درجه تجاری اتیلن دی کلراید، درجه فنی اسید هیدروکلریک و درجات مختلفی از وایتکس صنعتی را تولید می کند.

اطلاعات مربوط به ویژگی های محصول و داده های ایمنی برای هر یک از محصولات کلر- آلکالی در جدول 1 ارائه شده است.

جدول 1- اطلاعات مربوط به ویژگی ها و ایمنی محصولات کلر- آلکالی

خصوصی

منبع: fpcusa.com

محصولات تخصصی منتشر شونده فورمولون، رزین های پلی وینیل کلراید

محصولات تخصصی منتشرشونده پی وی سی شرکت فورموسا پلاستیکز شامل رزین های منتشر شونده هموپلیمر و کوپلیمر، رزین های هموپلیمر و کوپلیمر مخلوط و رزین های کوپلیمر معلق می شود که همگی از برند فورمولون هستند. این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان رزین های منتشر شونده پی وی سی در آمریکای شمالی، محصولات متنوعی را در زمینه وزن های مولکولی و چسبنده ها برای محصولات منتشر شونده و کاربردهای مخلوط آنها تولید می کند.

رزین های پلی اتیلن فورمولین

شرکت فورموسا پلاستیکز رزین های پلی اتیلن سنگین (HDPE) و پلی اتیلن سبک خطی (LLDPE) تولید می کند تا از آنها در دمیدن در قالب، انفصال لوله، جداسازی فیلم، جداسازی پروفایل و جداسازی ورقه ها استفاده شود. از این محصولات در بسته بندی و بازارهای صنعتی استفاده می شود.

رزین های پلی پروپیلین فورمولین

شرکت فورموسا پلاستیکز از یک ترکیب بهینه از یک فناوری فرآیند دارای کلاس جهانی استفاده می کند تا انواع مختلفی از رزین های پلی پروپیلن شامل هموپلیمرهای سنتی، کوپلیمرهای موثر، کوپلیمرهای تصادفی و اولفین های ترمو پلاستیک را تولید کند. محصولات رزین فورمولین شامل انواع مختلفی از مواد شبه چسبناک، بسیار سخت و مواد انعطاف پذیر تا درجات بسیار چسبنده می شود که می تواند در شرایط آب و هوایی بسیار بد نیز مقاومت کند.

شرکت فورموسا رزین هایی را برای تولید درپوش ها و درب های بطری، لوازم خانگی، انواع اتومبیل و کامیون، مبلمان، لوازم آشپزخانه، بسته بندی، انواع فیلم و فیبر تولید می کند که همه آنها به نحوی طراحی شده اند که به آسانی تولید می شوند، دوام بسیار زیادی دارند و مقاومت شیمیایی آنها نیز بسیار بالاست.

جدول 2- محصولات، ویژگی ها و توضیحات و کاربردهای مربوط به هموپلیمرها

خصوصی

منبع: fpcusa.com

جدول 3- محصولات، ویژگی ها و توضیحات و کاربردهای مربوط به کوپلیمرهای موثر

خصوصی

منبع: fpcusa.com

جدول 4- محصولات، ویژگی ها و توضیحات و کاربردهای مربوط به کوپلیمرهای تصادفی

خصوصی

منبع: fpcusa.com

 

 



[1] Formolon

[2] Formolene

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی