130

معرفی شرکت های پتروشیمی برتر دنیا: هلدینگ پتروشیمی دوپونت

معرفی شرکت های پتروشیمی برتر دنیا: هلدینگ پتروشیمی دوپونت
(سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸) ۰۸:۰۰

تاریخچه شرکت پتروشیمی دوپونت

 

برای بیش از 200 سال، نام دوپونت مترادف بوده است با دانش فنی و علمی و اکتشافاتی که زندگی را متحول می کنند و بازتولید نوآوری در مسیر پیشرفت.

تاریخ شرکت پتروشیمی دوپونت تاریخی مملو از موفقیت های علمی و نوآورانه است. اما بیش از آن داستان یک تغییر و تحول است. از آغاز تاسیس تا کنون شرکت پتروشیمی دوپونت تغییرات بسیاری داشته است و شاهد تحولات چشمگیر بوده است، به نحوی که توانسته اند نوآوری های لازم برای حل چالش های اساسی را بیابند و به مردم برای داشتن زندگی ایمن تر و سالم تر کمک کنند.

مسیر رشد پایدار شرکت پتروشیمی دوپونت- 1939 تا کنون

خصوصی

صنایع تولید هلدینگ پتروشیمی دوپونت

پوشاک و منسوجات

در این شرکت محصولی تولید می شود که بتواند نیازهای مشتریان را برآورده کند، پارچه هایی که دوام بیشتری داشته باشند، کیفیت بهتری داشته باشند، البسه هایی که پرسنل صنعتی، پزشکی و غیره را سالم و ایمن نگه دارد و همه موارد حقوقی و ایمنی در تولید آنها رعایت شده باشد.

صنعت خودروسازی

تولیدات شرکت دوپونت و خانواده بزرگی موادی که در این هلدینگ تولید می شوند و متخصصان در کلاس جهانی به صنعت خودروسازی کمک می کنند تا میزان آلاینده های منتشر شده کاهش پیدا کنند و در مصرف سوخت فسیلی صرفه جویی شود، طراحی خودروها زیباتر شود، ایمنی افزایش یابد و قیمت آنها نیز مقرون به صرفه تر شود.

ساخت و ساز و ساختمان سازی

تمرکز شرکت دوپونت بر روی علوم پویا است که راه حل هایی را برای جهان واقعی ارائه می کند، این راه حل ها برای صنعت ساخت و ساز و ساختمان سازی نیز ارائه می شود و شامل راهکارهایی است که ضمن تقویت ایمنی و زیبایی، منجر به افزایش استحکام و دوام و نیز بهبود قیمت می شود.

صنایع الکترونیکی

پورتفوی شرکت دوپونت شامل مواد سرامیکی، مواد انعطاف پذیر، مواد سخت و ارگانیک مورد استفاده در انواع مدارهای الکتریکی، مواد مورد استفاده در ساخت شبه رساناها و بسته بندی می شود.

انرژی

مواد و خدماتی که در شرکت دوپونت تولید و ارائه می شوند به عملکرد بهتر، هزینه کمتر، بهبود ایمنی و کاهش اثرات آلاینده برای محیط زیست کمک می کنند و ضمنا تاثیر قابل توجهی بر صرفه جویی در مصرف انواع سوخت های فسیلی می گذارند.

صنایع مواد غذایی و نوشیدنی ها

شرکت پتروشیمی دوپونت نوآوری های ضروری برای تولید و ارائه انواع مواد غذایی و نوشیدنی ها را ارائه می کند که باعث می شود مصرف کنندگان انتخاب های سالم تر، ایمن تر، و پایدار داشته باشند به نحوی که مشتریان ما محصولاتی را دریافت کنند که هر روز به آنها علاقمند تر شوند.

دولت و بخش عمومی

راهکارهایی که شرکت دوپونت برای دولت و بخش عمومی در نظر گرفته است، نیازمندی های اختصاصی دولت های فدرال، محلی و آژانس های دولتی را پوشش می دهد، مخصوصا نیازمندی هایی که مربوط به حمایت از زندگی و نیازهای اضطراری است.

مراقبت های بهداشتی و پزشکی

شرکت پتروشیمی دوپونت محصولات مربوط به مراقبت های بهداشتی را ارائه می دهد که می تواند محیط زیستی امن تر را برای زندگی فراهم کند، همچنین این شرکت در تولید تجهیزات مربوط به مراقبت های پزشکی کمک می کند. ضمن اینکه محصولات این شرکت به حفظ سلامت بیماران و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی نیز کمک شایانی می کند.

خانه و مراقبت های شخصی

در شرکت دوپونت محصولاتی ارائه می شود که زندگی را برای همه آسان تر می کند، خانه ها را ایمن تر می کند و سالم تر می سازد و از نظر زیبایی نیز آنها را زیباتر می کند، زندگی در خارج از خانه را نیز آسان می کند و مراقبت های خودکار و اتوماتیک به بیماران نیازمند ارائه می کند.

صنایع تولیدی و صنعتی

شرکت پتروشیمی دوپونت محصول و خدماتی را تولید می کند که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و طراحی های آنها مورد پسند نسل جدید است و هزینه های تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد.

صنایع نظامی، حقوقی و پاسخ اضطررای

این شرکت به تولید محصولات و ارائه خدماتی ادامه می دهد که با رعایت استانداردهای لازم همه انسان ها را حتی در سخت ترین شرایط ایمن و سلامت نگه می دارد.

صنایع چاپ و بسته بندی

نوآوری های شرکت پتروشیمی دوپونت به مشتریانی کمک می کند که نیاز به خدمات چاپ و بسته بندی دارند و اهداف مربوط به برندسازی، کارایی و پایداری و دوام را دنبال می کنند.

ایمنی و حفاظت

همانطور که پیشتر نیز گفته شد، شرکت پتروشیمی دوپونت با رعایت استانداردهای لازم محصولات و خدماتی را تولید و ارائه می کند که به زندگی آسان تر بشر در شرایط بسیار سخت کمک می کنند.

مدیریت آب

نوآوری های انجام شده در شرکت پتروشیمی دوپونت باعث شده است که چالش های مربوط به تصفیه آب و جداسازی آلودگی های آب در سراسر جهان پاسخ داده شوند.

مهم ترین برندهایی که دوپونت تولید می کند

خصوصی

اطلاعات مالی شرکت پتروشیمی دوپونت

نمودار 1 عملکرد بازدهی نسبت به قیمت سهام شرکت دوپونت را از ماه اکتبر سال 2019 تا 15 ژانویه سال 2020 را نشان می دهد.

همانطور که در این نمودار مشاهده می کنید همگام با کاهش ارزش سهام بسیاری از شرکت های پتروشیی از اواخر سال 2019، شرکت دوپونت نیز نسبت بازدهی به قیمت سهامش کاهش یافته است. البته تحلیل گران پیش بینی می کنند که این روند در بلندمدت پایدار نخواهد بود و به دلیل عملکرد مثبت این شرکت به زودی این روند صعودی خواهد شد.

نمودار 1- نسبت بازدهی نسبت به قیمت سهام شرکت دوپونت از ماه اکتبر سال 2019 تا 15 ژانویه 2020

خصوصی

منبع: Finance.yahoo.com

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی