130

سرمقاله

سرمقاله
(سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸) ۰۸:۰۰

درود بیکران به روح بلند شهدا ؛ به خصوص شهدای خانواده صنعت نفت، چه آنان که در دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمدند و چه پاکبازانی که در جبهه خدمت به مردم جانفشانی کردند .

اکنون که طلیعه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آستانه ۲۲ بهمن  1398 پدیدار گشته است با گرامیداشت یاد شهیدان به خصوص شهدای خانواده صنعت نفت، این عید بزرگ آزادی و استقلال ایران عزیز را به خانواده معظم صنعت پتروشیمی تبریک و تهنیت و شادباش می‌گویم.

سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادآور بیش از چهل سال پایداری و رشادت زنان و مردان استواریست که برای ماندگاری و عزت سرزمینشان در یورش تند باد کینه ها و دسیسه های بی امان همه سرمایه های مادی و معنویشان را به قربانگاه عشق برده اند و افتخاراتی جاودانه آفریده اند.

 با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در عرصههای اجتماعی، فرهنگی و علمی صورت گرفت و در این راه دستاوردهای شگرفی پدید آمد؛ به طوری که نام ایران در حوزه های علمی و صنعتی بلندآوازه شد. از این رهگذر، صنعت پتروشیمی نیز تحولات زیادی را تجربه کرده است.

 امروز در جای جای میهن عزیزمان؛ کارکنان خدوم صنعت پتروشیمی ایران کمر همت به آبادانی این سرزمین بسته اند تا براساس وظیفه ملی، با تلاش و همدلی در کنار هم آینده بهتری را برای کشورمان رقم زنند.

در این میان آنچه همکاران ارجمندمان در شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر جای گذاشته اند نگین درخشان و افتخارآفرین ملی است که در عرصه جهانی نیز مورد تایید همگان است.

روند رشد شاخص ها و آمارها در صنعت پتروشیمی به رغم فشارهای شدید اقتصادی، نشان می دهد صنعت پتروشیمی به عنوان اولویت اول اقتصاد کشور، با تجربه 56 ساله خود در بخش توسعه و ایجاد ظرفیت تولید انواع محصولات و صادرات آن به کشورهای مختلف توانسته است علاوه بر ارزآوری و ایجاد ارزش افزوده، یکی از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی یعنی کاهش خام فروشی، ایجاد زیرساخت های مناسب در حوزه صنایع پایین دستی و اشتغال زایی را تحقق بخشد.

اینجانب در بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند اسلامی، فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به کارکنان ارجمند خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سعادت و بهروزی توأم با خیر و برکت را برای ایشان و خانوادههای گرانقدرشان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

 

ایوب بنوی - مدیر مسئول نشریه الکترونیکی پیام پتروشیمی

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی