توقف رشد شاخص در آخرین روز معاملاتی هفته

توقف رشد شاخص در آخرین روز معاملاتی هفته
(چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹) ۱۴:۴۰

شاخص بورس و اوراق بهادار در معاملات در معاملات امروز با کاهش یک هزار و ۸۷۹ واحدی روبرو شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا بورس تهران در آخرین روز معاملاتی هفته رشد شاخص  را تجربه نکرد و در پایان معامله های روز جاری شاخص بورس و اوراق بهادار تهران ا اُفت یک هزار و ۸۷۹ واحدی به پله یک میلیون و ۸۴۳ هزار واحدی رسید.

معامله گران این بازار دو میلیون معامله به ارزش ۲۰۵ هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال انجام دادند و صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت تهارن و پالایش نفت بندرعباس نسبت به ساری نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل گسترش نفت و گاز پارسیان، معدنی و صنعتی چادرملو، معدنی و صنعتی گل گهر و گروه مدیریت سرمایه گذاری امید نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

همچنین بانک های ملت، تجارت و صادرات ایران، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت بندرعباس، سرمایه گذاری غدیر و گلوکوزان نمادهای پربیننده این بازار بودند.

شاخص کل فرابورس نیز با ۱۶۸ واحد کاهش، رقم ۱۸ هزار و ۵۵۶ واحد را ثبت کرد و معامله گران این بازار ۶۱۷ هزار معامله انجام دادند که ۵۰ هزار و ۱۶۳ میلیارد ریال ارزش داشت.

در این بازار پتروشیمی تندگویان و سنگ آهن گهرزمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و سرمایه گذاری صباتامین، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را گذاشتند.

بانک دی، سهامی ذوب آهن اصفهان، سیمان لار سبزوار، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، صنایع مشاین های اداری ایران، س. توسعه و عمران استان کرمان و گروه کارخانجات صنعتی تبرک نمادهای پربیننده فرابورس بودند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی