139

معرفی هلدینگ پتروشیمی اس. کی. اینوویشن

معرفی هلدینگ پتروشیمی اس. کی. اینوویشن
(شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹) ۰۸:۰۰

شرکت پتروشیمی کره ای اس. کی. اینوویشن به عنوان یک شرکت برتر جهانی در حوزه انرژی و مواد شیمیایی، به طور مشترک با شرکت انرژی کره و چند شرکت پیشرو در حوزه تولید محصولات شیمیایی و پتروشیمیایی فعالیت می مند و توانسته است در تولید برخی از این محصولات در سطح جهان پیشرو باشد.

شرکت نفتی- شیمیایی اینچئون[1] ، یک شرکت پالایش و تولید مواد شیمیایی از جمله شرکای این شرکت است.

بخش پتروشیمی و محصولات شیمیایی شرکت اس. کی. اینوویشن

تجارت الفین به بالادست زنجیره پتروشیمی تعلق دارد. با تولید مواد اولیه رزین های مصنوعی، تجارت الفین به محصولات این شرکت ارزش افزوده بیشتری می دهد و به تولید سود پایدار آن کمک می کند. علاوه بر این، بر اساس برتری عملیاتی این شرکت در طی 40 سال گذشته، در حال به حداکثر رساندن کارایی فرآیندهای تولیدی خود است.

علاوه بر این، به دلیل تغییرات گسترده ای که در نتیجه تغییر خوراک در صنعت پتروشیمی از نفت به پلیمر صورت گرفته است، شرکت پتروشیمی اس. کی. اینوویشن در حال ایجاد هم افزایی در تجارت همه انواع محصولات است.

علاوه بر این، این شرکت برای رشد پایدار مبتنی بر رقابت خود در نظر دارد در بهره برداری از کارخانه و پروژه های مشترک جهانی از کمک شرکت های برتر جهان همچون پتروشیمی سینوپک کمک بگیرد.

جدول 1- معرفی محصولات شرکت پتروشیمی اس. کی. اینوویشن

خصوصی

کسب و کار بسته بندی شرکت اس. کی. اینوویشن

به طور کلی شرکت پتروشیمی اس. کی. اینوویشن با تمرکز بر فناوری های جدید توانسته است در بخش های مختلف نوآوری های چشمگیری داشته باشد که به تقویت جایگاه این شرکت کمک شایانی کرده است. در بخش بسته بندی نیز راهبردهای جدیدی را خلق کرده که مهم ترین آنها را در ادامه می خوانید.

·         تمرکز بر تولید محصولات مبتنی بر فناوری: در این شرکت موانع ورود فنی را در بخش بسته بندی انعطاف پذیر و ایمن کرده ایم و مجموعه ای از محصولات با ارزش افزوده بالا را با استفاده از فناوری های جدید ایجاد خواهیم کرد.

·         گسترش حضور در بازارهای در حال رشد مانند چین: این شرکت موقعیت خود را با اطمینان از رقابت پذیری بازار در بازارهای توسعه یافته و بازارهای در حال رشد مانند چین که انتظار می رود تقاضای زیادی در آینده داشته باشد، محکم خواهیم کرد.

·         افزایش قابلیت های بازاریابی و یافتن راه حل سریع: این شرکت از طریق مرکز TS&D و استراتژی های مشتری مداری راه حل های متمایز برای محصولات ارائه داده است.

جدول 2- ویژگی های مواد بسته بندی تولیدی شرکت اس. کی. اینوویشن

خصوصی

استراتژی توسعه شرکت پتروشیمی اس. کی. اینوویشن: کاهش، جایگزینی، بازیافت

مسائل زیست محیطی ناشی از تولید محصولات شیمیایی، مانند زباله های پلاستیکی، چالش های فراملی هستند که باید با همکاری ذینفعان مختلف در زنجیره ارزش حل شوند. شرکت جهانی پتروشیمی اس. کی. اینوویشن نه تنها به توسعهمحصولات و فن آوری های مرتبط (کاهش / جایگزینی / بازیافت) بر اساس قابلیت R&D خود ادامه می دهد بلکه با ایجاد کنسرسیومی با شرکت ها و سازمان های مختلف در ایجاد یک بستر سازگار با محیط زیست در صنایع شیمیایی نیز رهبری می کند.

کاهش

«کاهش» به معنای به حداقل رساندن است.

هدف ما کاهش تولید پلاستیک با تولید موادی است که عملکرد معادل حتی با مقدار کمتری دارند. پلی پروپیلن بلورین بالا (HCPP) که به عنوان یک محصول دوستدار محیط زیست شناخته می شود، می تواند در مقایسه با محصولات کالایی (پلی پروپیلن) 10٪ از مصرف پلاستیک بکاهد.

این محصول می تواند وزن یک سدان سایز متوسط را تا 10 کیلوگرم کاهش دهد، در نتیجه بهره وری سوخت را بهبود می بخشد و انتشار آلاینده ها را کاهش می دهد. علاوه بر این، ما با استفاده از رزین های با کارایی بالا و در عین حال کاهش مصرف انرژی و انتشار آلاینده ها از طریق سرمایه گذاری مداوم برای تأسیسات سازگار با محیط زیست، با باریک کردن فیلم های بسته بندی چند لایه موجود، مصرف پلاستیک را کاهش خواهیم داد.

جایگزینی

هدف ما جایگزینی آلاینده های زیست محیطی و مواد مضر با محصولات سازگار با محیط زیست است.

برای این کار، این شرکت در درجه اول تصمیم گرفتیم تولید و فروش مواد دمنده و حلال های سازگار با محیط زیست را گسترش دهد. به ویژه، عوامل دمنده سازگار با محیط زیست ما با جایگزینی گاز فرون، ماده شناخته شده انتشار گازهای گلخانه ای، 2/44 میلیارد KRW ارزش اجتماعی در سال 2018 ایجاد کردند.

علاوه بر این ، این شرکت به طور فعال در پروژه های تحقیق و توسعه در مورد حلال های کم سمی سازگار با محیط زیست و محصولات زیست تخریب پذیر که می توانند جایگزین پلاستیک های یکبار مصرف شوند، شرکت خواهد کرد.

بازیافت

هدف ما ایجاد یک چرخه فضیلت از منابع با تولید موادی است که به راحتی قابل بازیافت هستند و همچنین فناوری هایی که زباله های پلاستیک و وینیل را بازیافت می کنند. مواد شیمیایی شرکت پتروشیمی اس. کی. اینوویشن جهانی پروژه های مختلف مربوط به بازیافت را پیشرفت داده است: توسعه فن آوری های طراحی مواد برای بازیافت آسان با همکاری شرکت های توزیع غذا و مواد غذایی. تولید ظروف روان کننده با استفاده از رزین های بازیافتی. و تولید مکمل های آسفالت با استفاده از ضایعات وینیل. با این فعالیت ها ، این شرکت در ایجاد یک اکوسیستم برای بازیافت زباله های پلاستیکی پیش خواهد رفت.

[1] Incheon Petrochem

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی