144

معرفی شرکت پتروشیمی لانکسس

معرفی شرکت پتروشیمی لانکسس
(پنج شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰) ۰۸:۰۰

شرکت پتروشیمی لانکسس یک شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی تخصصی است که در شهرکرد در آلمان قرار دارد.

این شرکت پتروشیمی با بیش از ۱۴ هزار و ۲۰۰ کارمند در ۳۳ کشور دنیا، یک شرکت شناخته شده در بازارهای جهانی است. تخصص اصلی این شرکت در تولید، توسعه و بازاریابی مواد واسطه شیمیایی، انواع افزودنی، مواد شیمیایی تخصصی و انواع پلاستیک است و میزان  فروش سالانه این شرکت بالغ بر 1/6 دهم میلیارد یورو در سال ۲۰۲۰ بوده است.

 این شرکت از چهار بخش مهم تشکیل شده است: مواد واسطه‌ای پیشرفته، افزودنی های تخصصی، محصولات حمایت از مصرف کننده و مواد مهندسی. به طور کلی این ۴ بخش ۱۰ واحد تجاری را شامل می شوند که همه با هم در یک دامنه وسیعی از کاربردها و بازارها فعالیت می کنند. این شرکت به عنوان یک متخصص تولیدموادشیمیایی و نیز به عنوان یک شریک موثر در فضاهای تجاری راه‌حل‌های مهمی را در مقابله با چالش ها به مشتریان عمده خود ارائه می‌کند.

تمرکز اصلی این شرکت نیازمندیهای مشتریان است تا بر اساس آن ها راه مطمئنی را برای پیشرفت خود و تولید محصولات نوآورانه، مواد و خدمات ارائه دهد. این شرکت در حالی که مواد جدید را به بازار معرفی می‌کند و با تحقیق و توسعه مواد جدیدی را در هر سال ثبت می کند، سعی می کند تا با استفاده از هوش مصنوعی بتواند زمان کمتری را برای برآورده کردن نیازهای مشتریان خود اختصاص دهد. فرآیندهای تولیدی، اجرایی و پشتیبانی این شرکت به نحوی طراحی شده‌اند تا به نحو موثری برروی افزایش کارایی تمرکز کنند.

 مسئولان این شرکت معتقدند که روشهای تولید پایدار و مسئولیت پذیری این شرکت عوامل اصلی موفقیت این کسب و کار بوده است. زیرا این عوامل باعث افزایش بهینه گی و رقابت پذیری این شرکت در بازارهای جهانی شده و باعث می شود که اهداف اجتماعی نیز در کنار منافع اقتصادی در نظر گرفته شود ضمن اینکه حفاظت از محیط زیست نیز از عوامل کلیدی دیگری است که در برنامه‌ریزی‌های این شرکت همواره مورد توجه بوده است. محصولات تولیدی این شرکت نیز نقش مهمی در رسیدن به این هدف داشته است به نحوی که راه‌حل‌های پایداری را در تولید محصولاتی مانند محصولات الکترونیکی ارائه می دهد

 کسب و کار الکترونیکی در شرکت پتروشیمی لانکسس

 یک دنیا، یک بازار

 معنی کسب و کار الکترونیکی در شرکت لانکسس خیلی بیشتر از انتقال الکترونیکی داده ها است. در این شرکت کسب و کار الکترونیکی به معنای برقراری ارتباط مداوم با مشتریان در سرتاسر جهان است. پلتفرم تجارت الکترونیکی این شرکت همه آن چیزی را که مشتری آن نیاز دارند در یک مکان بسیار مناسب و ساده برای آنها فراهم کرده است. خرید کالاها، پیگیری سفارشات و کسب مجوزهای لازم تجاری و اطلاعات ایمنی همه و همه می‌توانند در این پلتفرم آنلاین انجام گیرد - این امر منجر به افزایش سرعت و انعطاف پذیری در عین کاهش هزینه های تجاری می شود‌.

 پلتفرم لانکسس وان

 یکی برای همه و همه برای یکی

 لانکسس وان محلی برای انتقال سفارشات مرکزی و ابزاری برای رهگیری همه مشتریان لانکسس است. این پلتفرم یک پلتفرم آنلاین است که مزایای بسیار زیادی را برای مشتریان این شرکت ایجاد می‌کند برخی از مزایای این پلتفرم خرید‌انلاین عبارتند از:

v     دسترسی مداوم یعنی ۲۴ ساعت در رو ۳۶۵ روز در سال

v     قابل دسترس از هر نقطه ای که در آن اینترنت وجود داشته باشد در سرتاسر دنیا

v     در دسترس بودن تقاضا برای خرید انواع محصولات به صورت زنده در هر سیستمی

v     سفارش ساده سازی شده که تنها با یک ایمیل می توانید تایید آن را بگیرید

v     رهگیری سفارش از نقطه شروع تا نقطه پایان

v     اطلاعات به روز در مورد وضعیت سفارش و تاریخ حساب شما

v     در دسترس بودن همه اسناد از قبیل صورتحسابها و تمام مجوز ها در صورت آنلاین

 شرکت پتروشیمی لانکسس از سال های گذشته تاکنون به اهمیت تجارت آنلاین و در دسترس بودن امکان تجارت الکترونیکی برای همه مشتریان خود واقف بوده است. به همین دلیل از سال های دور تاکنون سرمایه گذاری بسیار زیادی را بر روی پلتفرم های آنلاین انجام داده است تا بدین وسیله بتواند در دنیای تجارت الکترونیکی نیز سهم بسزایی برای خود کسب کند.

اهمیت این سرمایه‌گذاری و این استراتژی را می‌توان بعد از شروع پاندمی کرونا درک کرد که در آن دسترسی به محصولات آنلاین خیلی آسان تر از محصولات فیزیکی است. آمار و داده ها حاکی از آن است که میزان تجارت آنلاین و خرید آنلاین در سرتاسر دنیا پس از شیوع ویروس کووید ۱۹ به شدت افزایش یافته است.

به همین دلیل شرکت هایی که پیش از شروع این پاندمی بر روی پلت فرم های خرید و تجارت آنلاین سرمایه گذاری کرده بودند بیشترین منافع را از این رهیافت حاصل کردند. شرکت لانکسس به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تجارت الکترونیکی محصولات پتروشیمی نیز یکی از شرکت های مهم در این صنعت است که توانست از ابتدای پاندمی سطح فروش محصولات خود را ثابت نگه دارد.

 نوآوری گروهی برای جابجایی الکترونیکی

 جابجایی جدید راهی به سوی آینده

 جابجایی الکترونیکی یکی از راه های ممکن برای مشارکت در آینده پایدار است. پیدا کردن راه حل برای تحویل محصولات به صورتی که کمترین آسیب به محیط زیست وارد شود، یکی از چالش هایی است که امروزه همه شرکت های پتروشیمی به خصوص شرکت‌های پیشرو پتروشیمی با آن مواجه هستند.

به همین دلیل شرکت لانکسس تصمیم گرفته است تا فعالیت های تجاری خود را در دنیای آنلاین ادامه دهد تا به این ترتیب بتوانند از فرصت های به دست آمده در فضای آنلاین نیز نهایت بهره را ببرد.

 طرح جابجایی الکترونیکی به عنوان یکی از زمینه های رشد بالقوه و به عنوان یک موضوع تمرکز برای توسعه تولید محصولات در شرکت لانکسس سال هاست که مورد توجه برنامه ریزان این شرکت بوده است. کسب و کار مربوط به تولید مواد شیمیایی با  کارکرد تخصصی به خصوص در تولید پلاستیک های تخصصی که در صنعت خودروسازی مورد استفاده قرار می گیرد یکی از موضوعاتی است که شرکت لانکسس بر روی آن تمرکز کرده است. این شرکت موفق شده است که از طریق تحقیق و توسعه محصولات پلاستیکی بسیار سبکی را برای به کارگیری در سپر جلو پدال ترمز و همچنین باتری اتومبیل بسازد.

 افزودنی هایی که باعث بهینه سوزی سوخت اتومبیل نیز می‌شود یکی از محصولاتی است که تولید آن در شرکت لانکسس مورد توجه واحد کسب و کار تولید افزودنی های پلیمری قرار گرفته است و محصولات آن نیز در صنعت خودروسازی مورد استفاده قرار می گیرد.

 شرکت پتروشیمی لانکسس به عنوان یک تولید کننده مواد شیمیایی تخصصی سبد محصولات متنوعی را برای این کاربردها طراحی کرده است که هیچ یک از آنها بدون سیستم‌های باتری مدرن موثر نخواهد بود. این سیستم ها شامل مواد شیمیایی حاوی فسفر، اسید هیدروفلوریک مواد اشتعال زا ست.

 شرکت پتروشیمی لانکسس در سایت تولیدی خود در الدرادو در ایالات متحده آمریکا با یکی از شرکای خود به عنوان تحت عنوان استاندارد لیتیوم برای تولید لیتیوم که ماده اصلی باتری‌های لیتیومی است همکاری می‌کند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی