146

معرفی هلدینگ شیمیایی شانگ هونگ

معرفی هلدینگ شیمیایی شانگ هونگ
(جمعه ۱۵ اَمرداد ۱۴۰۰) ۰۸:۰۰

این هلدینگ در سال ۱۹۹۲ میلادی در شهر شانژه در ایالت ووجانگ تاسیس شد.

این هلدینگ همواره بر روی توسعه اقتصاد واقعی تمرکز کرده است و یک گروه موسسه‌ای برای تولیدات نوآورانه های‌تک در محصولات پتروشیمی، منسوجات و انرژی تاسیس کرده است کی کسب و کار اصلی این گروه محسوب می شود. در حال حاضر یک شرکت از این هلدینگ تحت عنوان شنگ هانگ در بورس ثبت شده است، بیش از ۳۰ شرکت حقوقی و بیش از ۴۰ هزار کارمند برای این حوزه این کار می کنند.

 این گروه ۳ کارخانه اصلی صنعتی دارد که عبارتند از سوژو، لیانیوگانگ و سوکیان، این هلدینگ همچنین دفاتر بسیاری در سرتاسر جهان دارد و تولید کننده پیشرو در زمینه فیبر شیمیایی در چین محسوب می‌شود و همچنین پیمانکار صنعت پتروشیمی ملی این کشور است، ضمن این که در زمینه توسعه استراتژی و ابداع کننده طرح های اکولوژیکی برای کل زنجیره صنعتی پتروشیمی نیز فعالیت دارد.

 در سال ۲۰۲۰ میلادی و گروه شنگ هانگ به صورت رسمی رتبه ۴۵۵ را در گلوبال ۵۰۰ به خود اختصاص داد، در رتبه بندی پانصد موسسه برتر چین رتبه ۱۱۱ را کسب کرد، و در رتبه بندی ۵۰۰ شرکت خصوصی برتر چین جایگاه بیست و دوم را به دست آورد، همچنین در میان ۵۰۰ شرکت برتر تولید کننده صنعتی خصوصی در چین جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص داد.

 توسعه مداوم هلدینگ شنگ هانگ باعث شده است که این شرکت موفقیت های بی شماری را به دست آورد به طور مثال این شرکت توانسته از جایزه های زیر را به دست آورد: شرکت برتر در معرفی فن آوری های نوآورانه در سطح ملی، واحد پیشرفته ملی در زمینه اقتصاد بازیافتی، موسسه برتر از نظر هایتک در برنامه ملی، جایزه پیشرفت علم و فناوری ملی، برنده جایزه صنعتی چین و جایزه طلایی مدیریت شرکت.

  استراتژی های ساخت کمربندی و جاده توسعه مناطق ساحلی جیانگسو در حال حاضر جزء اولویت‌های این هلدینگ است. با توجه به شروع دوره جدید رشد صنعت پتروشیمی، این شرکت قصد دارد فرآیند مدرنیزاسیون و بین‌المللی سازی را بهبود بخشد، تعدیل ساختاری و تبدیل صنعتی و به روز رسانی بخش های مختلف شرکت را در دستور کار قرار دهد و بتواند جایگاه برتری خود را در میان شرکت‌های حاضر در بخش خصوصی چین حفظ کند.

 ایجاد یک الگوی جدید از توسعه متنوع همراه با راه های منحصر به فرد و توسعه آهسته و پیوسته

 هلدینگ شنگ هانگ که توسعه خود را از شهر شنژن شروع کرد از مزایای مراحل اول توسعه بهره مند شده است. این شرکت که با صنعت رنگ و چاپ شروع کرده است، روش منحصر به فردی را برای رسیدن به زنجیره صنعتی صنایع بالادستی ابداع کرده است که بر اساس آن یک مجموعه صنعتی را با توسعه هماهنگ در صنایع بالادستی و پایین در پایین دستی ایجاد کرده است. هر یک از بخش های زیر مجموعه این هلدینگ موقعیت پیشرو در صنعت خود دارند.

 هلدینگ شنگ هانگ از طریق ادغام، لیزینگ وسایل مایه گذاری مشترک در صنعت چاپ و رنگ ۲۱ شعبه را در سراسر جهان افتتاح کرده است که ظرفیت تولید آنها بالغ بر ۳ میلیارد متر است که بیشترین ظرفیت تولید در این صنعت محسوب می شود.

هلدینگ شنگ هانگ با درنظرگرفتن استراتژی هر کارخانه یک محصول توانست از موقعیت هر یک از شعب خود را به عنوان یک شعبه تخصصی در مقیاس جهانی و استاندارد تبدیل به الگوی تولید در صنعت کند. کیفیت محصولات تولیدی و درجه محصولات تولیدی و همچنین ارزش افزوده حاصل از تولید آنها بسیار فراتر از تولید صنعت است.

 چاپ ماشینی دیجیتال پیشرفته به عنوان یکی از محصولات اصلی ملی در فهرست تولید قرار گرفته است. در حال حاضر توسعه معیار به تدریج به سمت توسعه با کیفیت حرکت می کند. صنعت چاپ و رنگ قرار است که از مدل تولید و پردازش سنتی که ویژگی های اصلی آن هزینه پایین نیروی کار، مصرف بالای انرژی و ارزش افزوده اندک است به سمت مدل تولید هوشمند حرکت کند که ویژگی های آن شامل استفاده از فناوری های نوین، کیفیت بالای محصولات تولیدی و ارزش افزوده بسیار بالاست.

 هلدینگ شین هان در سال ۲۰۰۳ میلادی وارد سرعت فیلتر شیمیایی شد. هلدینگ شین هان با پایبندی به ایده " نه به ساخت و ساز تکراری، نه به محصولات سنتی و نه به فن آوری های تولید سنتی" عمدتاً بر روی توسعه و تولید فیلم های فوق العاده نازک و فیلم‌های کاربردی متمایز تمرکز کرده است، و به این ترتیب تعمداً از رقابت در بازار محصولات فیبر شیمیایی سنتی اجتناب کرده است و به این ترتیب حق مالکیت معنوی منحصر به فردی را برای خود ایجاد کرده است و توانسته از تبدیل به تولیدکننده برتر پلی استر پی. تی. تی. و زنجیره صنعت فیبر شود.

در حال حاضر کل ظرفیت تولید فیبر شیمیایی در هلدینگ شنگ هانگ به رقم 3/2 میلیون تن در سال و نرخ متمایز سازی محصول به ۹۰ درصد می رسد و به همین دلیل این شرکت تحت عنوان متخصص تولید جهانی فیلم شناخته می شود.

نبوغ، نوآوری، حرکت جدید توسعه سریع

نوآوری قدرت پایان ناپذیر توسعه شرکت ها و همچنین عنصر اصلی تولید کالاها با کیفیت بالا در هلدینگ شنگ هانگ است.

هلدینگ شنگ هانگ توسعه تولید هوشمند را به عنوان تمرکز استراتژیک شرکت در نظر گرفته سات. اولین مجموعه سیستم لجستیک هوشمند برای صنایع الیاف شیمیایی به طور مستقل توسعه یافته و تحقیق و توسعه سیستم لجستیک هوشمند برای تولید الیاف شیمیایی در چین را توسعه می دهد و «پروژه احیای صنعت کلیدی و پروژه تحول فنی» وزارت صنعت و فناوری اطلاعات دولت، و ایجاد یک شرکت نمونه با ادغام صنعتی سازی، از جمله اقداماتی است که این هلدینگ در راس برنامه های خود قرار داده است.

سازگار با محیط زیست، تصویری جدید از توسعه پایدار

در طول «برنامه پنج ساله چهاردهم» ، توسعه سبز و کربن کم تنها راه توسعه با کیفیت صنعت است. از آنجا که هدف «رسیدن کربن به حداکثر کردن خنثی سازی کربن» روشن شده است ، این شرگت به طور پیوسته توسعه سبز را در عصر جدید ترویج داده، ساخت سیستم انرژی پاک، کم کربن ، ایمن و کارآمد را تسریع کرده و مصرف انرژی را رعایت کرده و بهبود بخشیده است. مکانیزم «کنترل مضاعف» ، و محکم راه اولویت زیست محیطی، توسعه کم کربن سبز و کیفیت بالا را دنبال کرد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی