149

معرفی هلدینگ های پتروشیمی دنیا: کمیکال کمپانی

معرفی هلدینگ های پتروشیمی دنیا: کمیکال کمپانی
(شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰) ۰۸:۰۰

کمیکال کمپانی (TCC) یک توزیع کننده بین المللی مواد شیمیایی است که توسط مدیرعامل نیکلاس روچ در سال 1988 در جیمز تاون، رود آیلند تاسیس شد.

TCC بر پایه یکپارچگی و شیوه های تجاری اخلاقی طراحی شده است که برای تقویت رشد پایدار با پشتیبانی نیروی کار اختصاصی بلند مدت طراحی شده است.

تیم فروش TCC، نمایندگان خدمات مشتریان و هیئت اجرایی که به‌عنوان یک سازمان مسطح عمل می‌کنند، از اختیارات برابر برای تصمیم‌گیری و اعمال تغییرات برخوردارند. این سیاست، که معمولاً توسط شرکت‌های بزرگ‌تر اتخاذ نمی‌شود، به TCC اجازه می‌دهد تا سفارش‌ها را به طور مؤثر تسریع کند، اطلاعات ارزشمند را به سرعت توزیع کند و آخرین فناوری را در فعالیت‌های روزانه یکپارچه کند.

ماموریت کمیکال کمپانی

ماموریت این شرکت تقویت مستمر روابط تجاری خود از طریق شیوه‌ها و استراتژی‌های صحیح تجاری است که با ارتباطات شفاف تقویت می‌شوند. کمیکال کمپانی هر روز در حال ارزیابی یکپارچگی تامین کنندگان بالقوه برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود است. پس از سه دهه کار سخت، با ارزش ترین دارایی این شرکت، اخلاقیاتی است که مشتریان، تامین کنندگان و کارمندان را برمی انگیزد تا به شرکت وابسته باشند و تمام حرفه خود را در TCC به پایان برسانند.

محصولات کمیکال کمپانی

این شرکت به عنوان یک توزیع کننده جهانی، طیف گسترده ای از محصولات را برای رفع نیازهای آنها به مواد شیمیایی، کامپوزیت ها و پلاستیک ها تامین می کند. کمیکال کمپانی تمام تلاش خود را می کند تا دائماً خطوط تولید خود را گسترش دهد تا به مشتریان درازمدت توانایی ایجاد نیازهای تجاری جدید را بدهد که TCC می تواند خدمات ارائه دهد.

امنیت عرضه

امنیت عرضه، استراتژی جهانی کمیکال کمپانی را برای تضمین ایمنی، مسئولیت پذیری، رشد ارگانیک صادقانه و بلندمدت تعریف می کند.

تیم کمیکال کمپانی شامل کارکنان فروش محلی و فنی مستقر در سرتاسر قاره آمریکا، تیم اختصاصی EH&S، مدیران تدارکات یکپارچه، شرکای تولیدکننده یکپارچه عمودی و تیم متخصص مشتری متعهد و با کیفیت ما است.

ما روندهای کوتاه مدت و فرصت های بلندمدت را رصد می کنیم، زمانی که بازار مناسب است، اقدام و سرمایه گذاری می کنیم تا بهترین ارزش را برای شرکای تجاری و مشتریان خود به ارمغان بیاوریم.

محصولات

1،6-هگزان دیول

1،6-هگزان دیول یک جامد کریستالی با سمیت کم، محلول در آب، رطوبت سنجی و بی رنگ است که به طور گسترده برای تولید پلی استر و پلی اورتان صنعتی استفاده می شود.

2-اتیل هگزانوئیک اسید

2-اتیل هگزانوئیک اسید یک ترکیب آلی مایع بی رنگ تا زرد روشن است. به طور گسترده ای در تهیه مشتقات فلزی که در حلال های آلی غیرقطبی محلول هستند استفاده می شود. کربوکسیلیک اسید بسیار سمی و قابل احتراق برای تولید خشک کن رنگ و نرم کننده استفاده می شود.

2-الکل اتیل هگزانوئیک (2-EH، 2EH)

2-اتیل هگزانوئیک الکل یا 2-اتیل هگزانول (به اختصار 2-EH) یک الکل کایرال منشعب و هشت کربنی است. این یک مایع بی رنگ است که در مقیاس وسیع برای استفاده در کاربردهای متعدد مانند حلال ها، طعم دهنده ها و عطرها و به ویژه به عنوان پیش ساز برای تولید سایر مواد شیمیایی مانند نرم کننده ها و نرم کننده ها تولید می شود.

اسید استیک

اسید استیک یک ترکیب آلی بی رنگ و مایع با بو، طعم ترش و بوی متمایز است. این یکی از ساده ترین اسیدهای کربوکسیلیک است. اسید استیک یک معرف شیمیایی قابل توجه و ماده شیمیایی صنعتی است که در تولید بطری های نوشابه، پلی وینیل استات برای چسب چوب، و بسیاری از الیاف و پارچه های مصنوعی، و همچنین بسیاری از مصارف خانگی، غذایی و دیگر کاربردهایی که برای روزمره ضروری هستند، استفاده می شود.

استون

استون، CAS 67-64-1 ترکیب مایع آلی با فرمول (CH 3)2 CO است. این یک مایع بی رنگ، فرار، قابل اشتعال است و ساده ترین کتون است. حدود یک سوم از استون جهان به عنوان حلال استفاده می شود و یک چهارم آن به عنوان استون سیانوهیدرین، پیش ساز متیل متاکریلات، مصرف می شود .

 

استون با آب قابل اختلاط است و به عنوان یک حلال مهم به ویژه برای اهداف تمیز کردن آزمایشگاهی عمل می کند. در سال 2010 حدود 6.7 میلیون تن در سراسر جهان تولید شد که عمدتاً برای استفاده به عنوان حلال و تولید متیل متاکریلات و بیسفنول A بود.

استیل تریبوت سیترات

استیل تریبوت سیترات که با نام استیل تریبوتیل سیترات نیز شناخته می شود، یک ترکیب آلی مایع بی رنگ است که در صنعت به عنوان نرم کننده در ساخت لاک ناخن و سایر لوازم آرایشی استفاده می شود. از طریق استیلاسیون تریبوتیل سیترات تهیه می شود و به عنوان جایگزین بالقوه DEHP و DINP در نظر گرفته می شود.

آکریلات ها

آکریلات ها که به نام پروپنوات ها نیز شناخته می شوند، نمک ها، استرها و بازهای مزدوج اسید اکریلیک و مشتقات آن هستند. فرمول مولکولی یون آکریلات CH2=CHCOO- است.

هگزان دیوئیک اسید

 ADI-PURE® adipic acid (هگزان دیوئیک اسید) یک پودر کریستالی، سفید، با خلوص بالا است که ترکیب شیمیایی کربوکسیلیک اسید معمولی را برای کاربردهای مختلف مناسب نشان می دهد.

اسید آدیپیک

اسید آدیپیک TCC یک ترکیب خفیف سمی، سفید و کریستالی است. اسید دی کربوکسیلیک زنجیره مستقیم C6 کمی در آب محلول و در الکل و استون محلول است. تقریبا تمام اسید آدیپیک تجاری از سیکلوهگزان تولید می شود.

 

تقریباً 90 درصد اسید آدیپیک تولید شده در تولید نایلون 66 استفاده می شود. این نایلون که ساختاری شبیه پروتئین دارد، بیشتر به الیاف برای کاربرد در فرش، طناب لاستیک اتومبیل و لباس فرآوری می شود. اسید آدیپیک همچنین برای تولید نرم کننده ها و اجزای روان کننده استفاده می شود.

اسید آدیپیک درجه غذایی به عنوان کمک کننده ژل، اسیدی و به عنوان خمیر کننده و بافر کننده استفاده می شود.

آلومینا تری هیدرات

تولید سالانه آلومینا تری هیدرات حدود 100 میلیون تن است که تقریباً همه از طریق فرآیند بایر تولید می شود. فرآیند بایر بوکسیت (کانسنگ آلومینیوم) را در هیدروکسید سدیم در دماهای بالا حل می کند. سپس تری هیدرات آلومینا از جامداتی که پس از فرآیند گرمایش باقی می مانند جدا می شود. مواد جامد باقیمانده پس از حذف تری هیدرات آلومینا بسیار سمی هستند و مشکلات زیست محیطی ایجاد می کنند.

سولفات آلومینیوم

سولفات آلومینیوم یک ترکیب شیمیایی کریستالی سفید غیر سمی، غیر قابل احتراق است که عمدتاً به عنوان عامل انعقاد در تصفیه آب آشامیدنی استفاده می شود. همچنین به عنوان ماده خشک کننده در رنگرزی و چاپ منسوجات و همچنین تنظیم PH خاک باغچه و سایر مصارف صنعتی، کشاورزی و مصرفی استفاده می شود. سولفات آلومینیوم گاهی اوقات به عنوان آلوم یا آلوم کاغذساز در صنایع خاص شناخته می شود، اگرچه این مرجع استفاده علمی نادرست از این اصطلاح است.

آمونیوم بروماید

آمونیوم برومید TCC، NH 4 Br، نمک آمونیوم اسید هیدروبرومیک است. این ماده شیمیایی به صورت منشورهای بی رنگ متبلور می شود و طعم شوری دارد. با حرارت زیاد می شود و به راحتی در آب حل می شود. در مجاورت هوا به آن را به تدریج به عهده می گیرد رنگ زرد به دلیل اکسیداسیون اثری از برمید (BR - ) به برم (BR 2 ). آمونیوم برومید برای عکاسی در فیلم ها، صفحات و کاغذها استفاده می شود. در نسوز چوب؛ در لیتوگرافی و حکاکی فرآیندی؛ در بازدارنده های خوردگی؛ و در آماده سازی های دارویی.

سولفات آمونیوم

سولفات آمونیوم یک نمک معدنی با کاربردهای تجاری متنوع است که رایج ترین آن به عنوان کود برای خاک های قلیایی است.

پودر غیر قابل اشتعال، سفید و بی بو یک ترکیب شیمیایی است که می تواند پس از قرار گرفتن در معرض طولانی مدت باعث تحریک پوست و چشم شود. علاوه بر استفاده به عنوان یک ماده شیمیایی کشاورزی غیر آفت کش، در ساخت رنگ، بازدارنده شعله، چسب و درزگیر استفاده می شود.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی